אהלן דברו איתי אני חדש ובאלי להנותתתת אז שאני אהנה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אהלן דברו איתי אני חדש ובאלי להנותתתת אז שאני אהנה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
ברוך הבא![]()
תגידי לי תגידי מה ממני את רוצה רוצה אלייך שוב ילדה ויש לי בשביל מה נכון שלא הייתי לך הגבר שכבש חכי לי את עוד רגע קט הלב שלי חלש....
ברוך הבא , פעם הבאה תכתוב את נושא האשכול בלי יותר מדי סימני שאלה , קרא חוקים.
"Once more into the fray
Into the last good fight I'll ever know.
Live or die on this day
Live or die on this day."
ברוך הבא.