מי פה לא הלך לבצפר או פה מהפלא׳ כמוני
משעמם שיעור ערבית אז התחברתי מהאייפון
מי פה לא הלך לבצפר או פה מהפלא׳ כמוני
משעמם שיעור ערבית אז התחברתי מהאייפון
|
|
אני לא הלכתי לבית ספר חח
אני הלכתי אבל חזרתי עכשיו ב-11 כי לא הרגשתי טוב..
גם אני לא הלכתי לבית הספר, חולה :\
גמאני לא הלכתי לבבצפר בגלל שהיה אמור להיות לנו טיול וקמתי מאוחר אז פספסתי אותו :\
חחח יאאלה נגמר הדיון
נפגש מחר ניראלי
חחחחחחח
לנעול חמודים!
ננעל לפי בקשת הפותח.
"Once more into the fray
Into the last good fight I'll ever know.
Live or die on this day
Live or die on this day."