בשבוע שעבר הפסידה כאן לוטומטיקה רומא ב-41 הפרש. הפעם, במשחק החוץ שלה נגד ברצלונה, הפסידו האיטלקים ב-24 נקודות, 80:56. ברצלונה עומדת על 0:3 והיא היחידה בבית ו' בלי הפסד. לרומא אין עדיין ניצחון בשלב הזה, ספק אם יהיה.
עד למחצית הפער היה סביר, רק 36:45 לברצלונה, אבל בשני הרבעים האחרונים הלך הפער וגדל, כאשר גם הפעם האיטלקים משחקים בלי שלושה שחקנים חשובים שלהם, בדיוק כמו בת"א, ורק עשרה שחקנים התלבשו למשחק.
ארזם לורבק, אתמול מול רומא.
לכתבה המלאה
דעתי
ברצלונה באמת קצת התקשתה מול רומא אבל עדיין הצליחה לנצח.
ויטוריה הרשימה מאוד נגד פנא' ויכל מאוד להיות שדווקא היא תסיים ראשונה בבית 5'(בית 1' של השלב הזה) ואולי היא גם תצליח לנקום במכבי על מה שהיה בשלב הבתים.
ריאל מדריד שוב לא היתה טובה אבל היא הראתה הרבה אופי שיכל לעזור לה גם בליגה והצליחה בסוף לנצח אחרי הארכה.






ציטוט ההודעה


