כוכב הלוס-אנג'לס קליפרס, בלייק גריפין, נכלל בסגל המערב לאולסטאר ה-NBA שייערך ב-20 בפברואר במגרשו הביתי, הסטייפלס סנטר שבעיר המלאכים. בכך יהפוך הפורוורד, שישחק גם במשחק הרוקי'ס, לשחקן הראשון שמזומן למשחק הכוכבים בעונתו הראשונה בליגה מאז יאו מינג ב-2003.
הפייבוריט להיבחר לרוקי העונה יצטרף בספסל של המערב לטים דאנקן ומאנו ג'ינובילי מהקבוצה בעלת המאזן הטוב בליגה, סן-אנטוניו, דירק נוביצקי מדאלאס, פאו גאסול מהלייקרס והגארדים דרון וויליאמס מיוטה וראסל ווסטברוק מאוקלהומה סיטי. האחרון וגריפין יהיו היחידים שיערכו את הבכורה באולסטאר.
גריפין(מימין), אולסטאר ראשון לבחירה מספר אחת אשתקד.
החמישיות לאולסטאר נבחרו ופורסמו כבר בשבוע שעבר. דריק רוז (שיקאגו), דוויין ווייד (מיאמי), לברון ג'יימס (מיאמי), אמארה סטודמאייר (ניו-יורק ניקס) ודווייט הווארד (אורלנדו) יפתחו אצל המזרח. כריס פול (ניו-אורלינס), קובי בראיינט (לוס-אנג'לס לייקרס), כרמלו אנתוני (דנבר), קווין דוראנט (אוקלהומה סיטי) ויאו מינג (יוסטון) נבחרו לחמישייה של המערב. מינג, כאמור, יוחלף בשחקן אחר.
דעתי
ללאב הגיעה מאוד האולסטאר, הוא שחקן מעולה והוא נותן עונה מדהימה ועדיין לא ניבחר, אולי הוא יחליף את מינג.
גם לאליס הגיעה האולסטאר, הוא נותן עונה מדהימה וקולע בצרורות, אבל כנראה שהקבוצה החלשה ממנה הוא מגיע(גולדן סטייט) פוגעת בסיכוייו.






ציטוט ההודעה


