הגארד האמריקני של נועלת הטבלה, מכבי חיפה, לארי אובנון, כבר לא יחזור העונה למגרשי ליגת לוטו וזאת לאחר שהמועדון החליט לשחררו בעקבות הדלקת בתוספתן ממנה הוא סובל בחודשיים האחרונים.
אובנון (1.91, 27), בוגר מכללת לואיוויל, הגיע לחיפה לאחר עונה וחצי במדי מכבי ראשל"צ ובשמונה משחקי ליגה רשם ממוצעים של 12.9 נקודות (61 אחוזים לשתיים,24 אחוזים לשלוש ו-85 אחוזים מהקו) אלא שמאז ההפסד למכבי ת"א במחזור התשיעי, נעדר הקלע האמריקני מהמגרשים בשל דלקת חמורה בתוספת.
דעה אישית:
פגיעה קשה במכבי חיפה, שממילא לא נמצאת במצב כל כך טוב.
מאוד אהבתי את לארי אובנון, גם בראשון לציון כשהיה, וגם בחיפה.
שחקן מצויין, חבל מאוד על הדלקת, פגיעה חמורה בו ובמועדון.




ציטוט ההודעה


