מה דעתכם על הגעת גומא אגיאר להפועל י-ם?
האם לדעתכם הוא יגרום לקבוצה לצאת מהמשבר?
מידע נוסף:
http://www.iatraf.co.il/showthread.p...78#post6554478
לפי דעתי אגיאר יכול להביא שחקנים חדשים לקבוצה, בעמדות שחסר בהם (בעיקר 4 ו-5 לדעתי), ויכול לתרום לירושלים שנה הבאה לפחות לזכות בתארים, אחרי שהשנה היא הפסידה כל סיכוי לזכות בתואר כלשהו מוקדם מאוד.




ציטוט ההודעה

