מקודם זה היה לא בטוח, אז עכשיו זה סופי: אגיאר תומך בירושלים.
אגיאר:
אנחנו בשלבים סופיים, נבנה אימפריה.
אגיאר מוסיף:
אני חושב שאנחנו בשלבים הסופיים לפני שאנחנו מודיעים מה אנחנו מתכוונים לעשות. אנחנו עדיין עובדים על זה ביחד
בתקווה לבנות מועדון שיהיה אימפריה".
למידע נוסף: http://www.sport5.co.il/articles.asp...=93831&lang=HE
דעה ודיון על הנושא:
http://www.iatraf.co.il/showthread.p...76#post6554476




ציטוט ההודעה