קהילות פורומים, הורדות, יעוץ ותמיכה


אשכולות דומים

  1. [עבודה] אחרי שנים שלא נגעתי, עבודה שלי...מתמונה שצילמתי
    על ידי CompleX בפורום גרפיקה ועיצוב אתרים
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 16-02-2009, 20:11
  2. |חתימה| חדשה אחרי שנים..
    על ידי Deadly בפורום חתימות וסמלים
    תגובות: 12
    הודעה אחרונה: 21-01-2009, 18:25
  3. |חדשה| אחרי שנים שלא הייתי פה..Water War.
    על ידי Deadly בפורום חתימות וסמלים
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 12-01-2009, 19:22
  4. NEW! אחרי שנים שנים שלא עשיתי חתימות
    על ידי Edo בפורום חתימות וסמלים
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 03-02-2006, 22:49
+ תגובה לנושא
מציג תוצאות 1 עד 2 מתוך 2

"ג'רי סלואן יתפטר מאימון יוטה אחרי 23 שנים"

  1. #1
    משתמש משקיע האוואטר של avior011
    שם פרטי
    אביאור
    תאריך הצטרפות
    10/2009
    גיל
    32
    הודעות
    2,176
    לייקים
    76
    נקודות
    136
    משפט מחץ
    1+1=11 ^*^
    מין: זכר

    Post "ג'רי סלואן יתפטר מאימון יוטה אחרי 23 שנים"

    דיווח: המאמן, חבר היכל התהילה, יעזוב את הג'אז כשברזומה שלו יש יותר מ-1,000 ניצחונות. הסיבות לעזיבתו אינן ידועות. עוזרו, טיירון קורבי, יחליפו :
    ג'רי סלואן, מאמנה של יוטה ג'אז ב-23 השנים האחרונות, יתפטר מחר (שישי) מתפקידו במסיבת עיתונאים אותה יכנס, כך מדווח העיתון 'סולט לייק טריביון'.
    סלואן, חבר היכל התהילה האמריקאי, יחגוג בעוד מספר שבועות את יום הולדתו ה-69 ומחזיק ביותר מ-1,000 ניצחונות בקריירה, אחד השיאים המרשימים ביותר בהיסטוריית ה-NBA.
    אם אכן סלואן יתפטר מתפקידו ויעזוב את הג'אז, מי שאמור לתפוס את מקומו על הקווים הוא מי שהיה עוזרו, טיירון קורבי, שישמש כמאמן זמני.

    להמשך הכתבה באדיבות ONE :
    http://one.co.il/Article/10-11/5,12,228,0/174263.html

    דעה אישית : יוטה נמצאת המקום השלישי בבית צפון מערב עם אוחוזי הצלחה של 57% אני חושב שזה די טוב במיוחד לקבוצה עם התקציב שלה ועוד עם הרזומה של סלואן באמת מוזר ההתפטרות הזו .


  2. קישורים ממומנים

  3. #2
    משתמש כבוד
    MHFC 1913
    האוואטר של -Max-
    תאריך הצטרפות
    05/2010
    הודעות
    11,765
    לייקים
    503
    נקודות
    6,557
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    http://one.co.il/Article/10-11/5,12,228,0/174263.html
    הוא התפטר, הסיבה זה ריב עם הג'נרל מנג'ר.
    מאמן כזה וותיק, עוזב בגלל וויכוח עם ג'נרל מנג'ר, חבל שזה קורה.
    לא הרבה מצליחים להיות בקבוצה אחת כל כך הרבה שנים כמו סלואן, מגיע לו על זה כל הכבוד.
    הוא מאמן מצוין, אני לא יודע אם יוטה תצליח להתגר על העזיבה שלו.

+ תגובה לנושא


הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך


כל הזמנים הם לפי GMT +3. השעה כרגע היא 08:46.
מופעל על ידי vBulletin™ © גרסה 4.1, 2011 vBulletin Solutions, Inc. כל הזכויות שמורות.
פעילות הגולשים
אומנות וגרפיקה
מוזיקה
ספורט
סדרות טלוויזיה
סרטים וקולנוע
קנייה ומכירה
רשתות חברתיות
הבורר 3
פורומי פנאי ובידור
סרטים
סדרות
משחקים
דיבורים
אקטואליה
בעלי חיים
בדיחות והומור
משחקי ספורט
הבורר
מחשבים וטכנולוגיה
תמיכה טכנית
חומרה ומודינג
תוכנות להורדה
סלולארי וגאדג'טים
רקעים למחשב
ציוד הקפי למחשב
אבטחת מידע
תכנות ובניית אתרים
כסף ברשת
אייפון
בריאות ואורח חיים
כושר ופיתוח גוף
דיאטה
צבא וגיוס
יעוץ מיני
מה שבלב
אומנות הפיתוי
יהדות
מיסטיקה ורוחניות
אתאיזם ודתות

נושאים: 2,512,906 | הודעות: 8,213,499 | משתמשים: 315,603 | המשתמש החדש ביותר: upizijoj | עיצוב גרפי: סטודיו עודד בביוף | קידוד: rellect