לוס אונג'לס לייקרס - בוסטון סלטיקס: 86:92
פיניקס סאנס - גולדן סטייט ווריאורס : 88:112
דנבר - דאלאס: 120:121
היסטוריה נרשמה הלילה (בין חמישי לשישי) ב-NBA כאשר גארד בוסטון, ריי אלן, הפך לקלע השלשות הטוב אי פעם והדיח את כוכב העבר של אינדיאנה פייסרס, רג'י מילר, מספר השיאים של הליגה הטובה בעולם. אלן, שניפץ את השיא כשקלע 3 שלשות והעלה את מאזנו ל-2,562 שלשות בקריירה, שתיים יותר מהשיא שהיה שייך למילר, סיים את המשחק עם 20 נקודות, אך בסופו של דבר זה לא עזר לבוסטון, שירדה מנוצחת בביתה מול הלייקרס, 92:86.
עם סיום המחצית הראשונה לכוכב הלייקרס, קובי בראיינט, היו שלוש נקודות בלבד והיה נראה כאילו בוסטון בדרך לעוד ניצחון העונה על ה'בלק ממבה' וחבריו. אלא שבחצי השני קובי התעורר, צלף 20 נקודות וגם הכניס את ריי אלן לבעיית עבירות בדרך לניצחון.
לכתבה המלאה
דעתי
הלילה לא היו הרבה משחקים אבל אלו שהיו היו מעולים.
ריי אלן עשה היסטוריה אך קבוצתו הפסידה.
משחק ענק בין דאלאס לדנבר.





ציטוט ההודעה


