לכתבה המלאה:אחד מהכוכבים הגדולים ביותר של הליגה, קובי בראיינט, סיפר השבוע למקורביו שהוא שוקל לחזור לשורשיו האיטלקים אם לא יאהב את התנאים החדשים בין השחקנים לליגה.
על פי אחד מחברי הקבוצה של בראיינט איים השחקן: "אני אשחק באירופה", כשנשאל מה הוא הולך לעשות אם הליגה לא תפתח בזמן או שהוא לא יאהב את התנאים.
http://one.co.il/Article/174307.html
קובי בראיינט.
דעה אישית:
אמירה מפתיעה של בראיינט, יש סיכוי גדול מאוד שאכן תהיה שביתה, יהיה מעניין אם הוא יעמוד בדבריו, אם זה יקרה הוא כנראה יחזור לאיטליה בעקבות שורשיו, אני משאר שלסיינה - הקבוצה הטובה ביותר באיטליה.
ברור שברגע שה-NBA תחזור לפעילות הוא גם יחזור, אבל אם הוא יעבור לקבוצה באירופה אני בטוח שהיא תזכה ביורוליג אם הוא ישאר עונה שלמה, כל משחק שלו ימלא את האולם וממש מעניין יהיה לראות אותו באירופה.






ציטוט ההודעה


