קהילות פורומים, הורדות, יעוץ ותמיכה


אשכולות דומים

  1. תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 09-06-2010, 21:22
  2. [פרסום] אחורה, פנה: נתניה רוצה לשחק באירופה
    על ידי YARlN בפורום כדורסל
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 30-05-2010, 06:39
  3. תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 04-03-2010, 18:15
  4. תגובות: 50
    הודעה אחרונה: 07-10-2007, 21:34
  5. שביתה אכן תהיה מיום רביעי
    על ידי ExcluSive בפורום דיבורים
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 07-10-2007, 19:05
+ תגובה לנושא
מציג תוצאות 1 עד 2 מתוך 2

בראיינט: אם תהיה שביתה אעבור לשחק באירופה

  1. #1
    משתמש כבוד
    MHFC 1913
    האוואטר של -Max-
    תאריך הצטרפות
    05/2010
    הודעות
    11,765
    לייקים
    503
    נקודות
    6,557
    מין: זכר

    ברירת מחדל בראיינט: אם תהיה שביתה אעבור לשחק באירופה

    אחד מהכוכבים הגדולים ביותר של הליגה, קובי בראיינט, סיפר השבוע למקורביו שהוא שוקל לחזור לשורשיו האיטלקים אם לא יאהב את התנאים החדשים בין השחקנים לליגה.
    על פי אחד מחברי הקבוצה של בראיינט איים השחקן: "אני אשחק באירופה", כשנשאל מה הוא הולך לעשות אם הליגה לא תפתח בזמן או שהוא לא יאהב את התנאים.
    לכתבה המלאה:
    http://one.co.il/Article/174307.html


    קובי בראיינט.

    דעה אישית:
    אמירה מפתיעה של בראיינט, יש סיכוי גדול מאוד שאכן תהיה שביתה, יהיה מעניין אם הוא יעמוד בדבריו, אם זה יקרה הוא כנראה יחזור לאיטליה בעקבות שורשיו, אני משאר שלסיינה - הקבוצה הטובה ביותר באיטליה.
    ברור שברגע שה-NBA תחזור לפעילות הוא גם יחזור, אבל אם הוא יעבור לקבוצה באירופה אני בטוח שהיא תזכה ביורוליג אם הוא ישאר עונה שלמה, כל משחק שלו ימלא את האולם וממש מעניין יהיה לראות אותו באירופה.

  2. קישורים ממומנים

  3. #2
    משתמש משקיע האוואטר של Private
    תאריך הצטרפות
    06/2010
    גיל
    28
    הודעות
    3,052
    לייקים
    0
    נקודות
    528
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    אם הוא ועוד חלק נכבד משחקני הNBA יעבור לאירופה המקום של האירופאים שרוצים להגיע לNBA ולהשתפר ירד וכך הסגלים של הקבוצות החזקות יהיו מלאים בשחקני NBA מה שאומר שבעצם העונה הזאת יכולה לעצור גם את הNBA וגם את אירופה...
    קרדיט ל-AMIT- על החתימה^^^
    לשעבר shafoosha12

+ תגובה לנושא


הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך


כל הזמנים הם לפי GMT +3. השעה כרגע היא 08:48.
מופעל על ידי vBulletin™ © גרסה 4.1, 2011 vBulletin Solutions, Inc. כל הזכויות שמורות.
פעילות הגולשים
אומנות וגרפיקה
מוזיקה
ספורט
סדרות טלוויזיה
סרטים וקולנוע
קנייה ומכירה
רשתות חברתיות
הבורר 3
פורומי פנאי ובידור
סרטים
סדרות
משחקים
דיבורים
אקטואליה
בעלי חיים
בדיחות והומור
משחקי ספורט
הבורר
מחשבים וטכנולוגיה
תמיכה טכנית
חומרה ומודינג
תוכנות להורדה
סלולארי וגאדג'טים
רקעים למחשב
ציוד הקפי למחשב
אבטחת מידע
תכנות ובניית אתרים
כסף ברשת
אייפון
בריאות ואורח חיים
כושר ופיתוח גוף
דיאטה
צבא וגיוס
יעוץ מיני
מה שבלב
אומנות הפיתוי
יהדות
מיסטיקה ורוחניות
אתאיזם ודתות

נושאים: 2,512,906 | הודעות: 8,213,499 | משתמשים: 315,603 | המשתמש החדש ביותר: upizijoj | עיצוב גרפי: סטודיו עודד בביוף | קידוד: rellect