קאחה לבוראל העפילה הערב (שישי) לחצי-גמר הגביע הספרדי לאחר שניצחה את בילבאו ברבע הגמר, במשחק שהוא דרבי של חבל הבאסקים, 74:76.
מרסליניו הוארטס וסטאנקו באראץ' קלעו 18 נקודות כל אחד למנצחים, פרננדו סן אמטריו הוסיף 17 ומירזה טלטוביץ' 13. למפסידים: קוסטה ואסיליאדיס 31, אלכס מומברו 12, אקסל הרוול 10.
בחצי הגמר השני ברצלונה הביסה 66:86 את חובנטוד בדאלונה עם 18 נקודות של בוניפס אנדונג, 15 של ג'ו אינגלס, 10 של רוג'ר גרימאו, 9 של חואן קרלוס נבארו ו-8 של יאקה לאקוביץ', שמסר 6 אסיסטים. קווינטון הוסלי קלע 13 נקודות עבור המפסידה, ג'וספ פרנץ' וראסל רובינסון הוסיפו 11 נקודות כל אחד.
שחקני ברצלונה חוגגים העפלה לחצי הגמר.
תוצאות מעניינות
קאחה לבורל - בילבאו: 74:76
ברצלונה - חובנטוד באדלונה: 66:86
באשיקטש - טראבזונספור: 88:90
פנרבחצ'ה/אולקר - גלטסראיי : 70:77
לכתבה המלאה
דעתי
לא היו הרבה הפתעות, בשיקטאש היתה אמורה לנצח הרבה יותר בקלות אבל די איכזבה.
המשחק בין קאחה לברצלונה הולך להיות מעניין מאוד.






ציטוט ההודעה