נבן ספאחיה, שאימן את מכבי ת"א בעונת 2006/07, ממשיך להנות מקריירת אימון מוצלחת והיום (ראשון) הוסיף לרזומה שלו גם תואר ראשון בטורקיה, אליה הגיע בקיץ כמאמן פנרבחצ'ה/אולקר.
הקבוצה של ספאחיה, בה משחק גם שרונאס יאסיקביצ'וס, ניצחה בגמר הגביע את בשיקטאש 72:81 וסיימה בכך את טורניר הגביע שהחל ביום רביעי בהשתתפות שמונה הקבוצות שעלו מבתים מוקדמים, לפני שהגיעו לשלב רבע הגמר.



שאראס עם עוד גביע.

לכתבה המלאה

דעתי
אולקר לא הפתיעה אבל היא בהחלט הפתיעה ומגיע לה כמובן לזכות בגביע...