שתי נציגותינו ביורוצ'אלנג', מכבי חיפה וברק נתניה, איבדו אמש (שלישי) את סיכוייהן להעפיל לשלב הבא במפעל השלישי בחשיבותו ביבשת, למרות שנשארו עוד שני מחזורים לסיום שלב הטופ-16.
שתי הקבוצות, המתמודדות באותו הבית, הפסידו את משחקיהן ואיפשרו לספרטק סנט פטרבורג ואקדמיק סופיה לחגוג העפלה מוקדמת לשלב ההצלבה של המפעל.
מכבי חיפה תחזור הלילה לארץ לאחר שהובסה בסופיה 87:69 ע"י האלופה הבולגרית, אקדמיק, שחגגה עליה לשלב רבע הגמר לאחר שהשלימה ניצחון כפול על החבורה של עמי נאווי.
דני פרנקו, האם יאמן את חיפה?
לכתבה המלאה
דעתי
לדעתי דרוקר לא מספיק מנוסה ומתאים לקבוצה ופרנקו היחיד שבאמת יכל להציל את חיפה מבין המועמדים.
כמובן שנאווי לא ישאר אבל ככל שדוחים את החלפת המאמן יותר חיפה נפגעת יותר מכיוון שלוקח לקבוצה זמן להסתגל למאמן אחר גם ככה כך שכדי להחליף עכשיו...






ציטוט ההודעה



