קהילות פורומים, הורדות, יעוץ ותמיכה


אשכולות דומים

  1. [סרטון]עוד זמן פנוי ואותה המצלמה
    על ידי Rolsrois בפורום יצירה, כתיבה וציור
    תגובות: 21
    הודעה אחרונה: 26-02-2010, 15:10
  2. [ידיעה] God of War III יש עוד זמן עד שהוא יצא.
    על ידי SlaydeR בפורום משחקים כללי
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 25-01-2008, 17:41
  3. תגובות: 22
    הודעה אחרונה: 27-06-2007, 15:58
  4. כנסו בבקשה עוד משחק רשת ישראלי חדש !!!
    על ידי spaky3 בפורום תמיכה טכנית במשחקים
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 16-09-2005, 12:01
+ תגובה לנושא
מציג תוצאות 1 עד 7 מתוך 7

רוזן שוב דחה את החזרה לארץ ויקח עוד זמן לקביעת מאמן חדש.

  1. #1
    משתמש משקיע האוואטר של Private
    תאריך הצטרפות
    06/2010
    גיל
    28
    הודעות
    3,052
    לייקים
    0
    נקודות
    528
    מין: זכר

    ברירת מחדל רוזן שוב דחה את החזרה לארץ ויקח עוד זמן לקביעת מאמן חדש.

    שתי נציגותינו ביורוצ'אלנג', מכבי חיפה וברק נתניה, איבדו אמש (שלישי) את סיכוייהן להעפיל לשלב הבא במפעל השלישי בחשיבותו ביבשת, למרות שנשארו עוד שני מחזורים לסיום שלב הטופ-16.
    שתי הקבוצות, המתמודדות באותו הבית, הפסידו את משחקיהן ואיפשרו לספרטק סנט פטרבורג ואקדמיק סופיה לחגוג העפלה מוקדמת לשלב ההצלבה של המפעל.
    מכבי חיפה תחזור הלילה לארץ לאחר שהובסה בסופיה 87:69 ע"י האלופה הבולגרית, אקדמיק, שחגגה עליה לשלב רבע הגמר לאחר שהשלימה ניצחון כפול על החבורה של עמי נאווי.



    דני פרנקו, האם יאמן את חיפה?

    לכתבה המלאה

    דעתי

    לדעתי דרוקר לא מספיק מנוסה ומתאים לקבוצה ופרנקו היחיד שבאמת יכל להציל את חיפה מבין המועמדים.
    כמובן שנאווי לא ישאר אבל ככל שדוחים את החלפת המאמן יותר חיפה נפגעת יותר מכיוון שלוקח לקבוצה זמן להסתגל למאמן אחר גם ככה כך שכדי להחליף עכשיו...
    קרדיט ל-AMIT- על החתימה^^^
    לשעבר shafoosha12

  2. קישורים ממומנים

  3. #2
    משתמש כבוד
    MHFC 1913
    האוואטר של -Max-
    תאריך הצטרפות
    05/2010
    הודעות
    11,765
    לייקים
    503
    נקודות
    6,557
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    למה דרוקר לא מספיק מנוסה? אני חושב שהוא יתאים מאוד למכבי חיפה, גם דני פרנקו יתאים ורוזן כנראה יצליח לשכנע אותו לבוא לחיפה בגלל הבעיות הכלכליות הקשות שיש בחולון.

  4. #3

    ברירת מחדל

    ..... למה

  5. #4
    משתמש משקיע האוואטר של Private
    תאריך הצטרפות
    06/2010
    גיל
    28
    הודעות
    3,052
    לייקים
    0
    נקודות
    528
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי yugimaor צפיה בהודעה
    ..... למה
    מה זה הספאם הזה?
    הזהר בהמשך!
    קרדיט ל-AMIT- על החתימה^^^
    לשעבר shafoosha12

  6. #5
    משתמש מתחיל
    תאריך הצטרפות
    11/2010
    הודעות
    33
    לייקים
    1
    נקודות
    0
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    why?

  7. #6
    מורחקים
    שם פרטי
    vddf
    תאריך הצטרפות
    02/2011
    גיל
    41
    הודעות
    176
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    למה?

  8. #7
    משתמש מתחיל
    תאריך הצטרפות
    05/2009
    הודעות
    24
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    WHYWHYWHYWHY

+ תגובה לנושא


הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך


כל הזמנים הם לפי GMT +3. השעה כרגע היא 08:46.
מופעל על ידי vBulletin™ © גרסה 4.1, 2011 vBulletin Solutions, Inc. כל הזכויות שמורות.
פעילות הגולשים
אומנות וגרפיקה
מוזיקה
ספורט
סדרות טלוויזיה
סרטים וקולנוע
קנייה ומכירה
רשתות חברתיות
הבורר 3
פורומי פנאי ובידור
סרטים
סדרות
משחקים
דיבורים
אקטואליה
בעלי חיים
בדיחות והומור
משחקי ספורט
הבורר
מחשבים וטכנולוגיה
תמיכה טכנית
חומרה ומודינג
תוכנות להורדה
סלולארי וגאדג'טים
רקעים למחשב
ציוד הקפי למחשב
אבטחת מידע
תכנות ובניית אתרים
כסף ברשת
אייפון
בריאות ואורח חיים
כושר ופיתוח גוף
דיאטה
צבא וגיוס
יעוץ מיני
מה שבלב
אומנות הפיתוי
יהדות
מיסטיקה ורוחניות
אתאיזם ודתות

נושאים: 2,512,906 | הודעות: 8,213,499 | משתמשים: 315,603 | המשתמש החדש ביותר: upizijoj | עיצוב גרפי: סטודיו עודד בביוף | קידוד: rellect