אליפות ישראל חורף 2011 שחייה,לקחתי מקום 8 D: 20.2.2011 ונסיים עם תמונה של סטלה לפניםםם D:
CR7 + MANCHESTER UNITED = MACHINE CR7 + REAL MADRID = GAY
נסיך.
אמייייייייייר, אתה חתיך היום איזה שעקס אתה, אין לי מילים. הייתי עושה אותך, ציפיתי תביא איזו תמונה עם השדיים שלך...
.Professional Programmer Html||JavaS||CSS||Php||Sql
נראה אחלה
תגידי לי תגידי מה ממני את רוצה רוצה אלייך שוב ילדה ויש לי בשביל מה נכון שלא הייתי לך הגבר שכבש חכי לי את עוד רגע קט הלב שלי חלש....
נראה סבבה
סבבות לגבות (:
.
מי התגעגע שב בשקט ילדון
נכתב במקור על ידי EnBlack מי התגעגע שב בשקט ילדון שתוק שתוק..
אחלה תמונה אחי
רוסי חמוד שלי D:
נראה טוב
נכתב במקור על ידי Limit-D רוסי חמוד שלי D: אחחח כוסון שלי D:
נראה אחלה גבר=]
liko0 למה אתה מגיב אתה לא רואה את התאריך?
נערך לאחרונה על ידי amitlogan; 03-03-2011 בשעה 15:04.
נכתב במקור על ידי -David- ההורים שלי אוכלים אבטיח עם לחם אז בטח שזה ירק ... =-O :suprise
נראה אחלה!
http://www.iatraf.co.il/showthread.p...95#post8523895
חוקי הפורום