אחרי המעבר של כרמלו אנתוני וצ'ונסי בילאפס לניו-יורק ניקס ושל דרון וויליאמס לניו-ג'רזי נטס, קבוצות ה-NBA המשיכו לעבוד עד הרגע האחרון של הדד-ליין להעברות בליגה הטובה בעולם.
לפי דיווח ב-ESPN, הלוס-אנג'לס קליפרס וקליבלנד הגיעו לסיכום לפיו בארון דייויס ובחירת סיבוב ראשון של הקבוצה מעיר המלאכים בדראפט 2011 יעברו לקאבס, שתשלח בתמורה את מו וויליאמס וג'מאריו מון.



דיוויס(במכונית) וגריפין(מטביע),כבר לא.

לכתבה המלאה

דעתי

שתי הקבוצות נפגעו מהטרייד, לוויליאמס ומון ייקח זמן להתרגל לקבוצה החדשה וכך גם לדיוויס, חות מזה אני לא חושב שדיוויס יותר טוב מוויליאמס.
הטרייד של אטלנטה לדעתי היה די מיותר, ביבי והיינריך הם רכזים בערך שווים והשחקנים האחרים לא כ"כ ישחקו...