קהילות פורומים, הורדות, יעוץ ותמיכה


+ תגובה לנושא
מציג תוצאות 1 עד 4 מתוך 4

קולונוסקופיה

  1. #1
    משתמש מתחיל האוואטר של TheFatMan
    תאריך הצטרפות
    10/2008
    הודעות
    383
    לייקים
    2
    נקודות
    50
    מין: זכר

    ברירת מחדל קולונוסקופיה

    יומיים לפני הבדיקה כתוב לי לאכול מזונות נוזליים דיסתיים וכו' (למשל לחם לבן אחיד) , עכשיו הבוקר יומיים לפני הבדיקה בטעות אכלתי לחם דגנים אבל חתיכה קטנה של הלחם , זה יפריע? אני יוכל במשך היומיים האלה לחרבן את זה ולא יראו את זה בבדיקה? אני פוחד שזה יהרוס לי את כל הבדיקה ואז אני יצטרך עוד פעם להזמין בדיקה . בבקשה תעזרו.



  2. קישורים ממומנים

  3. #2
    משתמש מתקדם האוואטר של Jmpua
    תאריך הצטרפות
    06/2010
    גיל
    33
    הודעות
    643
    לייקים
    1
    נקודות
    0
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    לא נורא, תקפיד מעכשיו לאכול רק מרקים ודברים בסגנון.
    תהנה ממחר, כל היום תהיה בשירותים
    ואל תערבב את החומר המשלשל עם ספרייט, אתה לא תשתה יותר ספרייט בחיים! איכס זה עושה לי טיקים.
    תאמין לי, זה שווה את כל הסבל הזה, הקולונוסקופיה לא רק שעוזרת לך באבחון בעיות, אחריה אתה קם מסטול וזה אחד הדברים המצחיקים שהיו לי בחיים, רק שלא תפחד כי זה לא כואב בכלל.

  4. #3
    משתמש מתחיל האוואטר של TheFatMan
    תאריך הצטרפות
    10/2008
    הודעות
    383
    לייקים
    2
    נקודות
    50
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי Jmpua צפיה בהודעה
    לא נורא, תקפיד מעכשיו לאכול רק מרקים ודברים בסגנון.
    תהנה ממחר, כל היום תהיה בשירותים
    ואל תערבב את החומר המשלשל עם ספרייט, אתה לא תשתה יותר ספרייט בחיים! איכס זה עושה לי טיקים.
    תאמין לי, זה שווה את כל הסבל הזה, הקולונוסקופיה לא רק שעוזרת לך באבחון בעיות, אחריה אתה קם מסטול וזה אחד הדברים המצחיקים שהיו לי בחיים, רק שלא תפחד כי זה לא כואב בכלל.
    חחחחח מחר אני דבוק לשירותים..עם האבקה הזאת..לא אין סיכוי שאני מערבב משהו עם זה רק מים, לא מפחד פשוט לא בא לי אם יקרה משהו שיעשו לי עוד בדיקה גם ככה אני מפסיד יותר מדי לימודים.. חחחח לפחות שתהיה סטלה טובה אחרי זה..טוב אני סתם דואג לא יקרה כלום אני יעבור את הכול יהיה טוב תודה על העזרה.



  5. #4
    משתמש ותיק האוואטר של InSane
    תאריך הצטרפות
    01/2009
    הודעות
    8,782
    לייקים
    468
    נקודות
    534
    משפט מחץ
    Zman is Money
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    אני מאמין שכבר עברה לך הבדיקה,
    אשמח אם תפרסם תוצאות.


    PsyTrance לשעבר
    MegaPro לשעבר

+ תגובה לנושא


הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך


כל הזמנים הם לפי GMT +3. השעה כרגע היא 19:27.
מופעל על ידי vBulletin™ © גרסה 4.1, 2011 vBulletin Solutions, Inc. כל הזכויות שמורות.
פעילות הגולשים
אומנות וגרפיקה
מוזיקה
ספורט
סדרות טלוויזיה
סרטים וקולנוע
קנייה ומכירה
רשתות חברתיות
הבורר 3
פורומי פנאי ובידור
סרטים
סדרות
משחקים
דיבורים
אקטואליה
בעלי חיים
בדיחות והומור
משחקי ספורט
הבורר
מחשבים וטכנולוגיה
תמיכה טכנית
חומרה ומודינג
תוכנות להורדה
סלולארי וגאדג'טים
רקעים למחשב
ציוד הקפי למחשב
אבטחת מידע
תכנות ובניית אתרים
כסף ברשת
אייפון
בריאות ואורח חיים
כושר ופיתוח גוף
דיאטה
צבא וגיוס
יעוץ מיני
מה שבלב
אומנות הפיתוי
יהדות
מיסטיקה ורוחניות
אתאיזם ודתות

נושאים: 2,513,317 | הודעות: 8,213,911 | משתמשים: 315,603 | המשתמש החדש ביותר: upizijoj | עיצוב גרפי: סטודיו עודד בביוף | קידוד: rellect