יומיים לפני הבדיקה כתוב לי לאכול מזונות נוזליים דיסתיים וכו' (למשל לחם לבן אחיד) , עכשיו הבוקר יומיים לפני הבדיקה בטעות אכלתי לחם דגנים אבל חתיכה קטנה של הלחם , זה יפריע? אני יוכל במשך היומיים האלה לחרבן את זה ולא יראו את זה בבדיקה? אני פוחד שזה יהרוס לי את כל הבדיקה ואז אני יצטרך עוד פעם להזמין בדיקה . בבקשה תעזרו.






ציטוט ההודעה


