לע D:
|
|
שוב ... אתה מזה מוזר
כל פעם אתה נראה כמו מישהו אחר .
אחלה תמונה אוריה..
ביום חמישי אני גם עושה גוונים בצבע בלונד
"Once more into the fray
Into the last good fight I'll ever know.
Live or die on this day
Live or die on this day."
יצא מוזר קצת הצבע אבל תתחדש ולמה אתה מסתיר תפנים?