http://www.one.co.il/Article/10-11/2...,0/176187.html

סוף סוף ניצחון ראשון לאלי רבי כמאמן אשקלון! ודווקא נגד הקבוצה החמה של אפי.
אם זאת ההתחלה של משבר בראשון (הפסד שני ברציפות נגד קבוצות חלשות) או שאולי אשקלון באמת מצאה נוסחה טוב ותתחיל לנצח ולהתקדם בטבלה??
לדעתי או אשקלון או חיפה יעקפו את נתניה בטבלה.
לשתי הקבוצות יש סגל שחקנים מצוין והרבה פונטנציאל.
למרות שגם לנתניה יש סגל לא רע בכלל...