
נכתב במקור על ידי
אושרי
הייתי אומר שאתה גם לא פעלת בתבונה וכבר ישראל הבהיר לכם.
אם משתמש כלשהו מקפיץ,אין צורך להגיב ולכתוב :" מה זאת ההקפצה הזאת" פשוט למחוק את הנושא.
שנית,הייתי אומר שהגישה הניהולית שלך קצת לוקה בכל מה שקשור לאזהרות.
הוא משתמש חדש,יכול להיות שהוא אף פעם לא בא מעולם הפורומים,מה אתה כבר ישר מאיים עליו,הקפצה שמה הקפצה,אולי הוא ככה רגיל לדבר והוא לא יודע איך להתנהל בפורום או בחברת אנשים בכלל (כמו שהיה אצלי שהתחברתי לכאן)
להבא אתה יכול למחוק את ההודעות ולכתוב לו לפרטית או לפרופיל :" שלום לך וברוך הבא לפורום אטרף עברת על חוק X אסור לעשות את זה,אין לקלל...." ואתה יודע את ההמשך.