לא חשבתם לשנות קצת בעיצוב? כי אם עוד קצת תיכנותים וקצת HTML ו-CSS הפורום יראה פי אלף מככך אני ממליץ לשנות קצת בעיצוב תתכנתו קצת יקח איזה שעה שעתיים לא ממש יש לי מלא רעיונות לתיכנות ולשיפור אבל אם אתם רוצים להשאיר ככך זה בסדר בהצלחה
לא חשבתם לשנות קצת בעיצוב? כי אם עוד קצת תיכנותים וקצת HTML ו-CSS הפורום יראה פי אלף מככך אני ממליץ לשנות קצת בעיצוב תתכנתו קצת יקח איזה שעה שעתיים לא ממש יש לי מלא רעיונות לתיכנות ולשיפור אבל אם אתם רוצים להשאיר ככך זה בסדר בהצלחה
|
|
ככה יישאר לבנתיים,תודה על ההצעה.