שימו לב לנתון מעניין למחזור השני בהצלבה ביורוליג.
כל קבוצות הבית הפסידו ואיבדו את הביתיות!!!
ולנסיה ניצחה את ריאל בחוץ - תוצאה שלא מפתיעה אותי כל כך, אחרי המשחק הראשון שהיה צמוד. ריאל לא ניראת טוב בזמן האחרון בטח מאז שמסינה עזב!
תוצאה שכן הפתיעה אותי היא ההפסד של אולימפייקוס לסיינה! אחרי 9 נקודות במחצית במשחק הראשון, סיינה הגיעה למשחק נוסף וניצחה בו!
תוצאה ענקית לסיינה- לא ציפיתי להפרש גבוהה כמו פעם שעברה אבל כן ציפית לניצחון יווני.
עוד תוצאה שלא הפתיעה אותי, היא הניצחון של מכבי.
ניצחון חשוב במשחק מותח וצמוד! מכבי שיחקה מצוין במחצית השנייה אחרי מחצית ראשונה מזעזעת!
תוצאה שאני חושב שהפתיעה את כולם, ללא יוצא מהכלל היא ההפסד של אלופת אירופה ברצלונה לפנאתינייקוס.
ברצלונה הייתה ביתרון גדול ושמטה (ככה כותבים את זה?) אותו.
יהיה לברצלונה קשה מאוד לנצח את פנאתינייקוס בחוץ. פנאתינייקוס נראת נהדר בסדרה הזאת והיא הייתה קרובה לנצח גם את המשחק הראשון!
אחרי תוצאות היום העולות לדעתי יהיו:
מכבי - ולנסיה
פנאתינייקוס - אולימפייקוס
גמר מכבי - אולימפייקוס זוכה:: מקווה שמכבי!



ציטוט ההודעה


