שלום לכולם
לכבוד 1 באפריל
החלטתי לארגן אתגרון
המשתמש שיפתח עד מחר(2.4,00:00)
נושאים שהנושא שלהם הוא:מתיחות,קונדסים כל מה שקשור ל-1 באפריל יזכה ממני ב-30 נק'!
:דירוג:מותר לפתוח עד 6 נושאים ביום
בהצלחה![]()
שלום לכולם
לכבוד 1 באפריל
החלטתי לארגן אתגרון
המשתמש שיפתח עד מחר(2.4,00:00)
נושאים שהנושא שלהם הוא:מתיחות,קונדסים כל מה שקשור ל-1 באפריל יזכה ממני ב-30 נק'!
:דירוג:מותר לפתוח עד 6 נושאים ביום
בהצלחה![]()
נערך לאחרונה על ידי Display; 02-04-2011 בשעה 03:10.
|
|