קהילות פורומים, הורדות, יעוץ ותמיכה


אשכולות דומים

  1. שלום, אני רוצה להדביק תרגום מובנה בסרט HD, איך עושים זאת?
    על ידי stallone62 בפורום תמיכה טכנית בסרטים
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 15-12-2011, 00:17
  2. [בקשה]תוכנה לעריכת תרגום מובנה
    על ידי NexsiveL בפורום תוכנות להורדה
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 05-01-2008, 21:01
  3. המדריך לקידוד סרטים עם תרגום מובנה!
    על ידי Desire בפורום ארכיון מדריכים
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 08-12-2006, 20:08
  4. תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 27-10-2005, 23:37
+ תגובה לנושא
מציג תוצאות 1 עד 7 מתוך 7

תוכנה לקידוד / תרגום מובנה בסרט

  1. #1

    ברירת מחדל תוכנה לקידוד / תרגום מובנה בסרט

    אני מעוניין לשים תרגום מובנה בסרט , אפשר תוכנה טובה לזה ?

  2. קישורים ממומנים

  3. #2
    משתמש כבוד האוואטר של -HAIM-
    שם פרטי
    חיימוביץ
    תאריך הצטרפות
    09/2009
    הודעות
    30,964
    לייקים
    1234
    נקודות
    83
    פוסטים בבלוג
    77
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    מעובר למקום המיועד לו.


  4. #3
    משתמש מכור
    תאריך הצטרפות
    02/2011
    הודעות
    1,738
    לייקים
    30
    נקודות
    365
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי Gmail צפיה בהודעה
    אני מעוניין לשים תרגום מובנה בסרט , אפשר תוכנה טובה לזה ?
    יש לך כבר תרגום מוכן?

    אם כן אין צורך בתוכנה

    http://www.iatraf.co.il/showthread.php?t=764680 תוריד תנגן ותגרור תכתוביות לסרט



  5. #4

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי as444 צפיה בהודעה
    יש לך כבר תרגום מוכן?

    אם כן אין צורך בתוכנה

    http://www.iatraf.co.il/showthread.php?t=764680 תוריד תנגן ותגרור תכתוביות לסרט
    אין לי תרגום מוכן , אני מעוניין לשים תרגום מובנה בסרט.

  6. #5
    משתמש מכור
    תאריך הצטרפות
    02/2011
    הודעות
    1,738
    לייקים
    30
    נקודות
    365
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי Gmail צפיה בהודעה
    אין לי תרגום מוכן , אני מעוניין לשים תרגום מובנה בסרט.
    יש לך קובץ עם כתוביות?

    אם כן תגרור תכתוביות לסרט



  7. #6

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי as444 צפיה בהודעה
    יש לך קובץ עם כתוביות?

    אם כן תגרור תכתוביות לסרט
    אין לי ! אני רוצה לכתוב את הכתוביות בעצמי !

  8. #7
    משתמש מכור
    תאריך הצטרפות
    02/2011
    הודעות
    1,738
    לייקים
    30
    נקודות
    365
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי Gmail צפיה בהודעה
    אין לי ! אני רוצה לכתוב את הכתוביות בעצמי !
    היתה אמור XD

    http://www.urusoft.net/downloads/sub...orkshop251.zip

    אחד התוכנות הטובות בשוק



+ תגובה לנושא


הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך


כל הזמנים הם לפי GMT +3. השעה כרגע היא 23:21.
מופעל על ידי vBulletin™ © גרסה 4.1, 2011 vBulletin Solutions, Inc. כל הזכויות שמורות.
פעילות הגולשים
אומנות וגרפיקה
מוזיקה
ספורט
סדרות טלוויזיה
סרטים וקולנוע
קנייה ומכירה
רשתות חברתיות
הבורר 3
פורומי פנאי ובידור
סרטים
סדרות
משחקים
דיבורים
אקטואליה
בעלי חיים
בדיחות והומור
משחקי ספורט
הבורר
מחשבים וטכנולוגיה
תמיכה טכנית
חומרה ומודינג
תוכנות להורדה
סלולארי וגאדג'טים
רקעים למחשב
ציוד הקפי למחשב
אבטחת מידע
תכנות ובניית אתרים
כסף ברשת
אייפון
בריאות ואורח חיים
כושר ופיתוח גוף
דיאטה
צבא וגיוס
יעוץ מיני
מה שבלב
אומנות הפיתוי
יהדות
מיסטיקה ורוחניות
אתאיזם ודתות

נושאים: 2,513,711 | הודעות: 8,214,305 | משתמשים: 315,603 | המשתמש החדש ביותר: upizijoj | עיצוב גרפי: סטודיו עודד בביוף | קידוד: rellect