קיבלתי בדואר מכתב שאני צריך להכנס לאתר www.aman.idf.il ולמלא שאלונים של גאמא שחקים וחבצלות.
אבל אחרי שאני נכנס עם המספר מועמד והסיסמא, ונכנס לאיתור אישי ישיר לא מופיעים לי שאלונים, הכל ריק.
מה עושים?
קיבלתי בדואר מכתב שאני צריך להכנס לאתר www.aman.idf.il ולמלא שאלונים של גאמא שחקים וחבצלות.
אבל אחרי שאני נכנס עם המספר מועמד והסיסמא, ונכנס לאיתור אישי ישיר לא מופיעים לי שאלונים, הכל ריק.
מה עושים?
|
|
כנס מדפדפן אחר, מחשב אחר, ריסט..
ואם זה עדיין לא יעבוד לך תיצור קשר עם יחידת האיתור של חיל המודיעין.