קהילות פורומים, הורדות, יעוץ ותמיכה


אשכולות דומים

  1. חיות רכיבה וכיסאות
    על ידי Shal0m בפורום שרתים פרטיים MapleStory
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 14-02-2010, 15:03
  2. חיות רכיבה + כסאות של V80
    על ידי caymera43 בפורום שרתים פרטיים MapleStory
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 10-02-2010, 19:47
  3. חיות רכיבה וכיסאות חדשים V80 +......
    על ידי for123 בפורום שרתים פרטיים MapleStory
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 19-01-2010, 23:04
  4. חיות רכיבה מV72 כמו בלינקייה
    על ידי SoSinMan בפורום שרתים פרטיים MapleStory
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 10-01-2010, 20:20
  5. [פ"ש]MaplePro|בינוני-קל|GMS טובים|NO HAMACHI|מאוכסן|חיות רכיבה חדשות
    על ידי shahafyakov בפורום שרתים פרטיים MapleStory
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 04-08-2009, 00:21
+ תגובה לנושא
מציג תוצאות 1 עד 12 מתוך 12

חיות רכיבה מעופפות

  1. #1
    משתמש זהב האוואטר של stClass
    שם פרטי
    עידן
    תאריך הצטרפות
    09/2009
    הודעות
    4,142
    לייקים
    279
    נקודות
    293
    פוסטים בבלוג
    1
    משפט מחץ
    כלב נובח לא נושך, תבינו מה זה אומר עליכם
    מין: זכר

    ברירת מחדל חיות רכיבה מעופפות

    חיות רכיבה מעופפות
    נושא הדיון: חיות רכיבה מעופפות

    לאחרונה קניתי כרטיס גאצ'פון לחיות רכיבה וניסיתי את מזלי.
    קיבלתי Balrog Mount (חיית רכיבה מעופפת) לזמן בלתי מוגבל!

    את הסקיל של התעופה אני אוכל להשיג רק ברמה 120, ולכן כרגע אני יכול לעוף רק ב-Dragon's Nest
    הנה כמה תמונות :




    גם לכם יש חיות רכיבה מעופפות?
    מה דעתכם על חיות הרכיבה המעופפות, רעיון טוב או רעיון רע?

    מפקח קטגוריית משחקי תפקידים לשעבר.


  2. קישורים ממומנים

  3. #2
    משתמש מתחיל האוואטר של 1barakt
    שם פרטי
    ברק
    תאריך הצטרפות
    11/2007
    גיל
    31
    הודעות
    272
    לייקים
    6
    נקודות
    146
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    אני אישית לא כל כך אוהב חיות רכיבה מעופפות,הזאבים של האראן הכי יפים D:
    רגע...אם יהיה לך את הסקיל אתה יכול לעוף עם זה? O.O
    זה אפשרי גם עם חיית רכיבה רגילה?

    ואתה משחק בברה במקרה?
    My Anime List
    PSN : Barak2xD - תוסיפו חופשי

    תאוריה - 1 (טעות 1) - 23.5.12 / שיעורי נהיגה - 33 (ידני) / טסט פנימי - 1 / טסט חיצוני -


    My Camera : Fuji Finepix HS20 EXR

  4. #3
    משתמש זהב האוואטר של stClass
    שם פרטי
    עידן
    תאריך הצטרפות
    09/2009
    הודעות
    4,142
    לייקים
    279
    נקודות
    293
    פוסטים בבלוג
    1
    משפט מחץ
    כלב נובח לא נושך, תבינו מה זה אומר עליכם
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי 1barakt צפיה בהודעה
    אני אישית לא כל כך אוהב חיות רכיבה מעופפות,הזאבים של האראן הכי יפים D:
    רגע...אם יהיה לך את הסקיל אתה יכול לעוף עם זה? O.O
    זה אפשרי גם עם חיית רכיבה רגילה?

    ואתה משחק בברה במקרה?
    אם יהיה לי את הסקיל אני אוכל לעוף בכל מפה (למשך 60 שניות בכל פעם)
    זה לא אפשרי עם חיית רכיבה רגילה, אלה אם אתה עף איתה ב-Dragon's Nest כמו שאני עשיתי.
    וכן, אני משחק בברה
    נערך לאחרונה על ידי stClass; 28-08-2011 בשעה 14:03.
    מפקח קטגוריית משחקי תפקידים לשעבר.


  5. #4
    מורחקים
    תאריך הצטרפות
    01/2011
    גיל
    32
    הודעות
    4,373
    לייקים
    319
    נקודות
    98
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    מאוד יפות וכפיות ,אפשר לקנות דרך MESOS גם לא?

  6. #5
    משתמש זהב האוואטר של stClass
    שם פרטי
    עידן
    תאריך הצטרפות
    09/2009
    הודעות
    4,142
    לייקים
    279
    נקודות
    293
    פוסטים בבלוג
    1
    משפט מחץ
    כלב נובח לא נושך, תבינו מה זה אומר עליכם
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי Daily צפיה בהודעה
    מאוד יפות וכפיות ,אפשר לקנות דרך MESOS גם לא?
    אפשר לקנות ב-FM במחירים מופקעים לחיות רכיבה ל-90 יום.
    היה לי מזל ענק שיצאה לי חיית רכיבה לזמן בלתי מוגבל, ועוד חיה מעופפת!
    נערך לאחרונה על ידי stClass; 28-08-2011 בשעה 15:02.
    מפקח קטגוריית משחקי תפקידים לשעבר.


  7. #6

    ברירת מחדל

    ראיתי כמה לזמן בלתי מוגבל ורצו עליהם 2B

  8. #7
    משתמש מכור האוואטר של Kooza
    שם פרטי
    יוני
    תאריך הצטרפות
    01/2010
    גיל
    31
    הודעות
    1,082
    לייקים
    3
    נקודות
    334
    משפט מחץ
    <(o.o<)(>o.o)>
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    דבר ראשון תתחדש דבר שני.....אתה בטוח שזה היה צעד חכם לבזבז את זה על WA כי....אתה יודע ברגע שאתה רמה 120 אתה לא תיגע בו יותר....קצת ביזבוז בהתחשבות שברמה 120 אתה יכול לקבל את SHINSO בתור החיית רכיבה שלך ואפשר לעוף איתו....
    אז אני חושב שבזבזת אותו....


    Your Friends Are Your Biggest Weapon ,Your Part Of Them And They Are Part Of You.
    The Bounds Shall Remain As Long As The Light Can Be Seen

  9. #8
    משתמש כבוד האוואטר של ExpenzZ
    שם פרטי
    שי
    תאריך הצטרפות
    01/2010
    גיל
    29
    הודעות
    12,483
    לייקים
    899
    נקודות
    286
    פוסטים בבלוג
    1
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    לכמה זמן זה?

  10. #9
    משתמש זהב האוואטר של stClass
    שם פרטי
    עידן
    תאריך הצטרפות
    09/2009
    הודעות
    4,142
    לייקים
    279
    נקודות
    293
    פוסטים בבלוג
    1
    משפט מחץ
    כלב נובח לא נושך, תבינו מה זה אומר עליכם
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי Kooza צפיה בהודעה
    דבר ראשון תתחדש דבר שני.....אתה בטוח שזה היה צעד חכם לבזבז את זה על WA כי....אתה יודע ברגע שאתה רמה 120 אתה לא תיגע בו יותר....קצת ביזבוז בהתחשבות שברמה 120 אתה יכול לקבל את SHINSO בתור החיית רכיבה שלך ואפשר לעוף איתו....
    אז אני חושב שבזבזת אותו....
    אני יודע, חשבתי על זה רק אחרי שזה כבר נעשה.
    ציטוט נכתב במקור על ידי -ExpenzZ- צפיה בהודעה
    לכמה זמן זה?
    במקרה שלי זה לזמן בלתי מוגבל, אבל יש גם כאלה ל-90 יום.
    מפקח קטגוריית משחקי תפקידים לשעבר.


  11. #10
    משתמש מתחיל
    שם פרטי
    דוד
    תאריך הצטרפות
    09/2011
    הודעות
    57
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    משפט מחץ
    ??!!?!?!?!?!?!?!?!? זה משפט מחץ!
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    חח אני קיבלתי בלרוג כמו שלך ל 90 באסה

  12. #11
    משתמש כבוד האוואטר של Application
    שם פרטי
    איתי
    תאריך הצטרפות
    12/2009
    הודעות
    10,436
    לייקים
    827
    נקודות
    0
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    רעיון מעולה לדעתי.
    רק קצת מעצבן יהיה אם הם יוכלו לעוף בכל מקום, לדעתי צריך להגביל את אזורי התעופה.

  13. #12
    משתמש מכור האוואטר של Solution
    תאריך הצטרפות
    11/2010
    גיל
    31
    הודעות
    1,886
    לייקים
    48
    נקודות
    -129
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי Application. צפיה בהודעה
    רעיון מעולה לדעתי.
    רק קצת מעצבן יהיה אם הם יוכלו לעוף בכל מקום, לדעתי צריך להגביל את אזורי התעופה.
    +1,עדיין נראה אחלה של דבר.


    Lia Sinchevici

+ תגובה לנושא


הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך


כל הזמנים הם לפי GMT +3. השעה כרגע היא 01:18.
מופעל על ידי vBulletin™ © גרסה 4.1, 2011 vBulletin Solutions, Inc. כל הזכויות שמורות.
פעילות הגולשים
אומנות וגרפיקה
מוזיקה
ספורט
סדרות טלוויזיה
סרטים וקולנוע
קנייה ומכירה
רשתות חברתיות
הבורר 3
פורומי פנאי ובידור
סרטים
סדרות
משחקים
דיבורים
אקטואליה
בעלי חיים
בדיחות והומור
משחקי ספורט
הבורר
מחשבים וטכנולוגיה
תמיכה טכנית
חומרה ומודינג
תוכנות להורדה
סלולארי וגאדג'טים
רקעים למחשב
ציוד הקפי למחשב
אבטחת מידע
תכנות ובניית אתרים
כסף ברשת
אייפון
בריאות ואורח חיים
כושר ופיתוח גוף
דיאטה
צבא וגיוס
יעוץ מיני
מה שבלב
אומנות הפיתוי
יהדות
מיסטיקה ורוחניות
אתאיזם ודתות

נושאים: 2,514,384 | הודעות: 8,214,978 | משתמשים: 315,603 | המשתמש החדש ביותר: upizijoj | עיצוב גרפי: סטודיו עודד בביוף | קידוד: rellect