המשחק לא עובד לי מהצהריים בערך... אני לא מצליח להיכנס למשחק ולא לאתר... למישהו זה גם קורה או שהבעיה אצלי?
המשחק לא עובד לי מהצהריים בערך... אני לא מצליח להיכנס למשחק ולא לאתר... למישהו זה גם קורה או שהבעיה אצלי?
|
|
אני עכשיו משחק והוא עובד.. גם האתר
תעשה ריסטרט למחשב
Game Over
ספוילר:
[/CENTER]
עובד ננעל.
Lia Sinchevici