המדריך
מצרכים:
זוג צמיגים עם דופן עבה יחסית
2 פנימיות של 20 אינטצ' בשביל חישוקים של 26 אינטצ'
ושתי בקבוקים קטנים של ג'פה(חומר איטום) כל אחד עולה בסביבות 40 -60 ש"ח
סכין יפני, מספריים, משאבה, מפתח ונטיל, סמרטוט רטוב וסבון כלים.
למדריך
1: לנפח את הפנימית עד שהיא מכבלת צורה עגולה
2: מלבישים אותה על הג'אנט(חישוק) ישר והיראו את הטפר של הפנימית באמצע החישוק.
3: לוקחים את המספריים וחותחים את התפר לכל אורך הפנימית.
4: את הדפנות מפשילים הצידה לוכחים סמרטוט רטוב וסבון כלים בשביל להוריד את שאריות הטלק.
5: מלבישים את הצמיג על החישוק בזמן שהפנימית פרושה בין החישוק לצמיג בצורה שווה .
6: מגיע השלב שצריך להצמיד את שפת הצמיג לצידי החישוק. מניחים 2 אגודלים במרכז הצמיג, תופשים את צידי הצמיג בין האצבע לאגודל, מותחים את הצמיג על ידי משיכת האצבעות ודחיפת האגודלים בתנועת צביטה. אני ממליץ לנפח את הצמיג ללא חומר אטימה בהתחלה. הניפוח הראשוני מאפשר לו להמתח ולקבל את הצורה של החישוק שהאטימה עם החומר תהיה יותר קלה ולא ישפריץ הרבה חומר בניפוח הצמיג.
7: עם לא תסימו גיפה(חומר איטום) תוכלו ליסוע על האופנים 10 דקות עד חצי שעה מקסימום.
8: אחרי שהצמיג היה מנופח על החישוק כחצי שעה,צריך להוציא את ליבת הונטיל בעזרת מפתח ונטיל ולמלא שם 150 מילילטר של חומר אטימה מעורבב טוב. אפשר להוסיף את החומר ישירות לתוך הצמיג על ידי פירוק אחת מדפנות הצמיג מהחישוק. אחרי שמסיימים צריך להחזיר את ליבת הונטיל למקומה ולנפח את הצמיג.
בהצלחה![]()




ציטוט ההודעה




