לדעתי Aran, אתם בטח יודעים למה - לא אפרט.
דיון מהנה![]()
לדעתי Aran, אתם בטח יודעים למה - לא אפרט.
דיון מהנה![]()
|
|
גם לדעתי Aran הוא ה-Hero/Legend הכי חזק.
אבל ה-Evan יותר מעניין.
דיון פורה ומעשיר.
מפקח קטגוריית משחקי תפקידים לשעבר.
Evan יותר כיף מ ARAN לדעתי..
Aran חזק יותר ללא ספק אבל Evan יותר כיף
ARAN FTW יודע מנסיון 164 ARAN~~~
Your Friends Are Your Biggest Weapon ,Your Part Of Them And They Are Part Of You.
The Bounds Shall Remain As Long As The Light Can Be Seen
אראן אבל זה סתם משעמם שמגיעים לרמה 50 או 60 מתחילים להתחרפן![]()