קהילות פורומים, הורדות, יעוץ ותמיכה


אשכולות דומים

  1. מגיע לי מזל טוב D: .
    על ידי FixBoy בפורום דיבורים
    תגובות: 46
    הודעה אחרונה: 13-10-2007, 19:20
  2. מגיע לי מזל טוב כנסו תמזלטו :]
    על ידי AvixTz בפורום צבא וגיוס
    תגובות: 40
    הודעה אחרונה: 11-09-2007, 18:47
  3. מגיע לי מזל טוב !
    על ידי סטלן16 בפורום דיבורים
    תגובות: 19
    הודעה אחרונה: 16-08-2007, 15:46
  4. חבר'יה מגיע לי מזל טוב..
    על ידי LinkinH בפורום דיבורים
    תגובות: 86
    הודעה אחרונה: 13-11-2006, 16:21
  5. מגיע לי מזל טוב
    על ידי MayMon בפורום דיבורים
    תגובות: 27
    הודעה אחרונה: 20-06-2006, 12:33
+ תגובה לנושא
עמוד 1 מתוך 2 12 אחרון >>
מציג תוצאות 1 עד 15 מתוך 24

חברים מגיע לי מזל טוב, סוף סוף הפסקתי לעשן!!

  1. #1
    מורחקים
    תאריך הצטרפות
    05/2011
    גיל
    33
    הודעות
    2,087
    לייקים
    164
    נקודות
    68
    מין: זכר

    ברירת מחדל חברים מגיע לי מזל טוב, סוף סוף הפסקתי לעשן!!

    כן כן חברים אחרי תקופה של חמש וחצי שנים הצלחתי להפסיק לעשן
    שלוש ימים כבר בלי סיגריות
    הדבר היחיד שאני מצטער שזרקתי פקט וחצי של אל אם אדום לפח

  2. קישורים ממומנים

  3. #2

    ברירת מחדל

    היית מביא לי את הפקט הייתי בא אליך עד הבית
    שיהיה במזל,תנסה להתמיד עם ההרגל למרות שלדעתי אתה תחזור לעשן שתהיה בצבא.

  4. #3

    ברירת מחדל

    חח אבל למה לזרוק זה בל תשחית לפחות היית מביא לחבר או מוכר את זה היית משיג ביד 2 מינימום 100 שקל אם לא יותר
    נערך לאחרונה על ידי _Anonymous_; 11-09-2011 בשעה 11:43.

  5. #4
    משתמש מתקדם
    שם פרטי
    נחשו...
    תאריך הצטרפות
    08/2011
    גיל
    46
    הודעות
    550
    לייקים
    67
    נקודות
    44
    משפט מחץ
    העיקר הבריאות !!
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    אחי בהצלחה שיהיה ותיזהר לא להישבר !!!

  6. #5
    מורחקים
    תאריך הצטרפות
    05/2011
    גיל
    33
    הודעות
    2,087
    לייקים
    164
    נקודות
    68
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי יפתח86 צפיה בהודעה
    אחי בהצלחה שיהיה ותיזהר לא להישבר !!!
    לפחות עד הגיוס שזה עוד שלוש חודשים :-)
    בכ"מ די כואב לי על הפקטים

  7. #6
    משתמש משקיע
    תאריך הצטרפות
    12/2008
    הודעות
    3,482
    לייקים
    80
    נקודות
    1,335
    משפט מחץ
    מי שמאמין שהוא יכול - יכול, מי שלא - כנרא�ה צודק.
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    בהצלחה מלך !!

  8. #7

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי קליט צפיה בהודעה
    לפחות עד הגיוס שזה עוד שלוש חודשים :-)
    בכ"מ די כואב לי על הפקטים
    אמור לכאוב לך... אם לא בשביל עצמך אז לפחות היית מביא למישהו :/ או לפחות מוכר תחשוב שמה שעשית זה לקחת שטר של 100 שקל ולזרוק לפח... לא חבל? (ועל פאקט וחצי היית יכול להשיג אפילו 150 שקל ביד2)

  9. #8
    PureToxic
    אורח

    ברירת מחדל

    לאאאא זרקתי פקט היית מצדי נוסע לאילת לקחת אותו
    ומזלל טוב אחי

  10. #9
    תומך טכני
    תאריך הצטרפות
    07/2008
    גיל
    32
    הודעות
    5,645
    לייקים
    72
    נקודות
    911
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    כמו שצריך
    עכשיו שתרצה לחזור לעשן תחזור איזה פראייר תהיה
    שזורק חצי פאקט ואז הולך וקונה קופסאות
    רק בגלל זה לא הייתי חוזר לעשן

  11. #10
    מורחקים
    תאריך הצטרפות
    05/2011
    גיל
    33
    הודעות
    2,087
    לייקים
    164
    נקודות
    68
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי _Anonymous_ צפיה בהודעה
    אמור לכאוב לך... אם לא בשביל עצמך אז לפחות היית מביא למישהו :/ או לפחות מוכר תחשוב שמה שעשית זה לקחת שטר של 100 שקל ולזרוק לפח... לא חבל? (ועל פאקט וחצי היית יכול להשיג אפילו 150 שקל ביד2)
    תאמין לי הייתי מוכן לשלם גם 30 אלף שקל כדי להפסיק עברתי גמילה שהייתה שווה לתחת
    מאה חמישים שקל לא מזיזים לי עם הייתי משאיר אותם יום אחד בבית הייתי חוזר אז פשוט ישבתי וקרעתי קופסא אחרי קופסא

  12. #11
    It's Toasted האוואטר של Lucky Strike
    תאריך הצטרפות
    09/2010
    גיל
    32
    הודעות
    4,871
    לייקים
    1233
    נקודות
    344
    משפט מחץ
    לא משנה אם היא כוסית או לא כוסית העיקר שאליהו הנביא בא בפסח
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי קליט צפיה בהודעה
    לפחות עד הגיוס שזה עוד שלוש חודשים :-)
    בכ"מ די כואב לי על הפקטים
    וואלה אחי עוד 3 חודשים?? אני מתגייס עוד חודש וחצי בערך חחחח
    וכל הכבוד לך שהפסקת, תמשיך להתמיד ולהגיד לעצמך שזה חרא!!!
    RoyalJoker ו-RoyalCrimson לשעבר


  13. #12

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי קליט צפיה בהודעה
    תאמין לי הייתי מוכן לשלם גם 30 אלף שקל כדי להפסיק עברתי גמילה שהייתה שווה לתחת
    מאה חמישים שקל לא מזיזים לי עם הייתי משאיר אותם יום אחד בבית הייתי חוזר אז פשוט ישבתי וקרעתי קופסא אחרי קופסא
    באנה אתה חתיכת אנוכי אתה יודע? אם הכסף לא מזיז לך היית צריך להביא את זה למישהו... נשבע לך אתה כמו המפגרים האלה שמתי שהם נגמלים מאלכוהול הם שופכים הכל לכיור... חוץ מזה שאני לא מאמין לך שכסף לא מזיז לך (אם באמת היית מוצף בכסף כמו שאתה רוצה שנאמין לא היית מעשן פאל מאל) אני מאחל לך שתחזור לעשן במהרה ותרגיש כמו אידיוט
    נערך לאחרונה על ידי _Anonymous_; 11-09-2011 בשעה 19:39.

  14. #13
    מורחקים
    תאריך הצטרפות
    05/2011
    גיל
    33
    הודעות
    2,087
    לייקים
    164
    נקודות
    68
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי RoyaIJoker צפיה בהודעה
    וואלה אחי עוד 3 חודשים?? אני מתגייס עוד חודש וחצי בערך חחחח
    וכל הכבוד לך שהפסקת, תמשיך להתמיד ולהגיד לעצמך שזה חרא!!!
    כן אחי דחיתי את הגיוס עד למרץ הייתי אמור להיתגייס לפני בערך חצי שנה

    ציטוט נכתב במקור על ידי _Anonymous_ צפיה בהודעה
    באנה אתה חתיכת אנוכי אתה יודע? אם הכסף לא מזיז לך היית צריך להביא את זה למישהו... נשבע לך אתה כמו המפגרים האלה שמתי שהם נגמלים מאלכוהול הם שופכים הכל לכיור... חוץ מזה שאני לא מאמין לך שכסף לא מזיז לך (אם באמת היית מוצף בכסף כמו שאתה רוצה שנאמין לא היית מעשן פאל מאל) אני מאחל לך שתחזור לעשן במהרה ותרגיש כמו אידיוט
    אני לא מעשן פלאמל וגם עם הייתי זה לא קשור לתקציב ותעשה טובה תסתום אני עושה מה שבא לי ואגב הייתי מעשן אל אם אדום בייכלל
    נערך לאחרונה על ידי Lucky Strike; 11-09-2011 בשעה 19:48.

  15. #14

    ברירת מחדל

    אה כן, התלבלתי. אבל עדיין לא היית צריך לזרוק את זה לפח. אם כבר לזרוק, לפחות היית שם את זה ברחוב איפשהו.

  16. #15
    משתמש ותיק האוואטר של S.P.Q.R
    תאריך הצטרפות
    08/2010
    גיל
    32
    הודעות
    5,816
    לייקים
    990
    נקודות
    405
    פוסטים בבלוג
    4
    משפט מחץ
    אני לא נוסע מהר, אני טס נמוך!
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי _Anonymous_ צפיה בהודעה
    אה כן, התלבלתי. אבל עדיין לא היית צריך לזרוק את זה לפח. אם כבר לזרוק, לפחות היית שם את זה ברחוב איפשהו.
    צודק,
    למה לפתח סרטן ריאות לבד כשאפשר להידפק עם כולם ביחד?

    אחחח חבל שאין עוד אנשים איכפתיים כמוך במדינה הזאת.


    One Shot - One Kill


+ תגובה לנושא
עמוד 1 מתוך 2 12 אחרון >>


הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך


כל הזמנים הם לפי GMT +3. השעה כרגע היא 00:09.
מופעל על ידי vBulletin™ © גרסה 4.1, 2011 vBulletin Solutions, Inc. כל הזכויות שמורות.
פעילות הגולשים
אומנות וגרפיקה
מוזיקה
ספורט
סדרות טלוויזיה
סרטים וקולנוע
קנייה ומכירה
רשתות חברתיות
הבורר 3
פורומי פנאי ובידור
סרטים
סדרות
משחקים
דיבורים
אקטואליה
בעלי חיים
בדיחות והומור
משחקי ספורט
הבורר
מחשבים וטכנולוגיה
תמיכה טכנית
חומרה ומודינג
תוכנות להורדה
סלולארי וגאדג'טים
רקעים למחשב
ציוד הקפי למחשב
אבטחת מידע
תכנות ובניית אתרים
כסף ברשת
אייפון
בריאות ואורח חיים
כושר ופיתוח גוף
דיאטה
צבא וגיוס
יעוץ מיני
מה שבלב
אומנות הפיתוי
יהדות
מיסטיקה ורוחניות
אתאיזם ודתות

נושאים: 2,514,378 | הודעות: 8,214,972 | משתמשים: 315,603 | המשתמש החדש ביותר: upizijoj | עיצוב גרפי: סטודיו עודד בביוף | קידוד: rellect