כן כן חברים אחרי תקופה של חמש וחצי שנים הצלחתי להפסיק לעשן
שלוש ימים כבר בלי סיגריות
הדבר היחיד שאני מצטער שזרקתי פקט וחצי של אל אם אדום לפח![]()
כן כן חברים אחרי תקופה של חמש וחצי שנים הצלחתי להפסיק לעשן
שלוש ימים כבר בלי סיגריות
הדבר היחיד שאני מצטער שזרקתי פקט וחצי של אל אם אדום לפח![]()
|
|
היית מביא לי את הפקט הייתי בא אליך עד הבית
שיהיה במזל,תנסה להתמיד עם ההרגל למרות שלדעתי אתה תחזור לעשן שתהיה בצבא.![]()
חח אבל למה לזרוק זה בל תשחית לפחות היית מביא לחבר או מוכר את זה היית משיג ביד 2 מינימום 100 שקל אם לא יותר
נערך לאחרונה על ידי _Anonymous_; 11-09-2011 בשעה 11:43.
אחי בהצלחה שיהיה ותיזהר לא להישבר !!!
בהצלחה מלך !!
לאאאא זרקתי פקט היית מצדי נוסע לאילת לקחת אותו
ומזלל טוב אחי
כמו שצריך
עכשיו שתרצה לחזור לעשן תחזור איזה פראייר תהיה
שזורק חצי פאקט ואז הולך וקונה קופסאות
רק בגלל זה לא הייתי חוזר לעשן
באנה אתה חתיכת אנוכי אתה יודע? אם הכסף לא מזיז לך היית צריך להביא את זה למישהו... נשבע לך אתה כמו המפגרים האלה שמתי שהם נגמלים מאלכוהול הם שופכים הכל לכיור... חוץ מזה שאני לא מאמין לך שכסף לא מזיז לך (אם באמת היית מוצף בכסף כמו שאתה רוצה שנאמין לא היית מעשן פאל מאל) אני מאחל לך שתחזור לעשן במהרה ותרגיש כמו אידיוט
נערך לאחרונה על ידי _Anonymous_; 11-09-2011 בשעה 19:39.
נערך לאחרונה על ידי Lucky Strike; 11-09-2011 בשעה 19:48.
אה כן, התלבלתי. אבל עדיין לא היית צריך לזרוק את זה לפח. אם כבר לזרוק, לפחות היית שם את זה ברחוב איפשהו.