קהילות פורומים, הורדות, יעוץ ותמיכה


אשכולות דומים

  1. יש לי שתי שאלות.. :)
    על ידי vato בפורום דיבורים
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 06-04-2006, 09:11
  2. יש לי שתי שאלות בקשר למחירים
    על ידי White Dragon בפורום Maple Story
    תגובות: 14
    הודעה אחרונה: 01-02-2006, 22:35
  3. [maple story] יש לי שתי שאלות...
    על ידי idoli בפורום תמיכה טכנית במשחקים
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 24-01-2006, 00:05
  4. שתי שאלות
    על ידי משתמש אנונימי בפורום מתבגרים ומתגברים
    תגובות: 15
    הודעה אחרונה: 13-12-2005, 16:19
  5. שתי שאלות בקשר ל-CZ
    על ידי surf_boy בפורום Counter Strike
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 13-11-2005, 16:52
נושא נעול
מציג תוצאות 1 עד 8 מתוך 8

שתי שאלות, טבק ועשן.

  1. #1
    משתמש מתחיל
    שם פרטי
    פרטי לא?
    תאריך הצטרפות
    12/2009
    הודעות
    96
    לייקים
    4
    נקודות
    0
    מין: זכר

    ברירת מחדל שתי שאלות, טבק ועשן.

    אהלן חברה.. יש לי כמה שאלות.. דבר ראשון מאיזה גיל מותר לקנות טבק? ומאיזה גיל מותר לקנות נרגילה? (נרגילה.. חלקים של הנרגילה כל הזבל הזה)
    ודבר שני, אני יודע לשבור לסת.. ועדיין אני לא מצליח ממש לעשות עיגולים.. אבל כיאילו שאני פותח את הפה בצורת עיגול ועושה כיאילו "או או או" עם הפה ככה שיוצא קצת רוח יוצא לי לפעמים עיגולים.. אבל זה קשה.
    קיצור אמרו ליי שאם שבירת לסת יוצא הרבה יותר טוב.. יש איזה מדריך ביוטיוב איך לעשותאת זה?
    ואם יש עוד דברים כאלה שאפשר לעשות עם עשן, אפשר לתת לי גם מדריכים ליוטיוב?



  2. קישורים ממומנים

  3. #2
    משתמש מכור האוואטר של False
    שם פרטי
    False :)
    תאריך הצטרפות
    07/2010
    גיל
    31
    הודעות
    1,281
    לייקים
    14
    נקודות
    50
    משפט מחץ
    כיום זמינה, המחר זה לטובה, אבל של מי? אם לא אני, נישברתי שוב למטאפורות של ליבי...
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    טבק מגיל 18...
    אבל בטבק של נרגילה רוב אנשי הפיצוציות לא מסתכלים על זה כ"כ...
    אז יכול להיות ייתנו לך..

    גם לגבי נרגילה...תבוא אליו עם ביטחון תחפש נרגילה שאתה אוהב תשאל אותו כמה היא עולה תשלם ותלך..
    אל תישאל אותו יותר מידי שאלות...

    לגבי העיגולים...כולה עיגולים אחי...תאמין לי...אם אתה מעשן בשביל העיגולים, אל תעשן ביכלל..
    אתה סתם יוצא פוזאיסט...
    =-=-=-=
    הטקסט הזה יותר ענק מקטע תאטרון דרמתי
    =-=-=-=
    YouTube-MrFalseProd

  4. #3

    ברירת מחדל

    תכל'ס... עיגולים לא הופכים את העישון למהנה/אפקטיבי יותר

  5. #4
    משתמש מתחיל
    תאריך הצטרפות
    03/2011
    הודעות
    216
    לייקים
    16
    נקודות
    167
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    טבק ימכרו לך בתכלס..
    על נרגילה אין איסור מכירה פשוט אל תשאל כל מניי שאלות של מפגרים אז לא ימכרו לך

    יש מלא דברים שאפשר לעשות עם עשן..
    עיגולים, גוסט, כל מיני אינהיילים,עשן על הרצפה, קרייזי בול ועוד מלא


  6. #5
    משתמש מתחיל
    שם פרטי
    פרטי לא?
    תאריך הצטרפות
    12/2009
    הודעות
    96
    לייקים
    4
    נקודות
    0
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ראיתי כל מיני דברים שאנשים עושים עם העשן ביוטיוב.. אבל לא מצאתי איזה מדריך נורמאלי שמסביר איך עושים..
    ולא קשור ברור שאני לא מעשן בישביל העיגולים ...

    וסתם שאלתי אני קונה מהקיוסק מתחת לבית שלי טבק.. וגם את הנרגילה מכרו לי בלי בעיה. אבל נגיד אם אני ילך לחנות נרגילה כמו ד"ר נרגילה או משהו.. ימכרו לי אם אני מתחת לגיל 18? לא יבקשו תעודת זהות או משו?



  7. #6
    It's Toasted האוואטר של Lucky Strike
    תאריך הצטרפות
    09/2010
    גיל
    32
    הודעות
    4,871
    לייקים
    1233
    נקודות
    344
    משפט מחץ
    לא משנה אם היא כוסית או לא כוסית העיקר שאליהו הנביא בא בפסח
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    כשאתה רואה משו שעושים עם העשן, איזה טריק או משו, לא יכולים להסביר לך דרך הסרטון אחי גם אם הוא בעברית זה קשה, פשוט תנסה לחקות אותו עד שתצליח.
    ואני לא חושב שאם תלך לד"ר נרגילה או כל חנות נרגילות רצינית יבקשו ממך ת"ז, זה תלוי גם איך אתה נראה, אם אתה נראה כמו ילד בן 10 אז לא יתנו.
    בן כמה אתה בכלל?
    RoyalJoker ו-RoyalCrimson לשעבר


  8. #7
    משתמש מתחיל
    שם פרטי
    פרטי לא?
    תאריך הצטרפות
    12/2009
    הודעות
    96
    לייקים
    4
    נקודות
    0
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    אני בן 17 וחצי.. ויש לי זקן וזה אני לא נראה ילד.. אבל חשבתי זה כמו עם השתייה שגם אם בא מישהו בן 20 שנראה בן 30 מבקשים ממנו תעודת זהות..
    טוב תודה דיי הבנתי.. אפשר לנעול



  9. #8
    It's Toasted האוואטר של Lucky Strike
    תאריך הצטרפות
    09/2010
    גיל
    32
    הודעות
    4,871
    לייקים
    1233
    נקודות
    344
    משפט מחץ
    לא משנה אם היא כוסית או לא כוסית העיקר שאליהו הנביא בא בפסח
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    לך תבדוק אחי, זאת השיטה הכי בטוחה בשבילך.
    ננעל.
    RoyalJoker ו-RoyalCrimson לשעבר


נושא נעול


הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך


כל הזמנים הם לפי GMT +3. השעה כרגע היא 19:21.
מופעל על ידי vBulletin™ © גרסה 4.1, 2011 vBulletin Solutions, Inc. כל הזכויות שמורות.
פעילות הגולשים
אומנות וגרפיקה
מוזיקה
ספורט
סדרות טלוויזיה
סרטים וקולנוע
קנייה ומכירה
רשתות חברתיות
הבורר 3
פורומי פנאי ובידור
סרטים
סדרות
משחקים
דיבורים
אקטואליה
בעלי חיים
בדיחות והומור
משחקי ספורט
הבורר
מחשבים וטכנולוגיה
תמיכה טכנית
חומרה ומודינג
תוכנות להורדה
סלולארי וגאדג'טים
רקעים למחשב
ציוד הקפי למחשב
אבטחת מידע
תכנות ובניית אתרים
כסף ברשת
אייפון
בריאות ואורח חיים
כושר ופיתוח גוף
דיאטה
צבא וגיוס
יעוץ מיני
מה שבלב
אומנות הפיתוי
יהדות
מיסטיקה ורוחניות
אתאיזם ודתות

נושאים: 2,514,331 | הודעות: 8,214,925 | משתמשים: 315,603 | המשתמש החדש ביותר: upizijoj | עיצוב גרפי: סטודיו עודד בביוף | קידוד: rellect