אהלן חברה.. יש לי כמה שאלות.. דבר ראשון מאיזה גיל מותר לקנות טבק? ומאיזה גיל מותר לקנות נרגילה? (נרגילה.. חלקים של הנרגילה כל הזבל הזה)
ודבר שני, אני יודע לשבור לסת.. ועדיין אני לא מצליח ממש לעשות עיגולים.. אבל כיאילו שאני פותח את הפה בצורת עיגול ועושה כיאילו "או או או" עם הפה ככה שיוצא קצת רוח יוצא לי לפעמים עיגולים.. אבל זה קשה.
קיצור אמרו ליי שאם שבירת לסת יוצא הרבה יותר טוב.. יש איזה מדריך ביוטיוב איך לעשותאת זה?
ואם יש עוד דברים כאלה שאפשר לעשות עם עשן, אפשר לתת לי גם מדריכים ליוטיוב?









