בכתבה זאת, אפרט לכם את השלבים הנחוצים לתיקון תקרים מוצלח ללא בעיות.
שחרור כבל המעצור
לחצו על שני זרועות המעצור בו זמנית, ושחררו את הכבל.
שחרור הגלגל
פתחו את תפס השחרור המהיר של הגלגל, וסובבו את ההברגה כמה סיבובים.
שלפו את הגלגל ממקומו (מומלץ להפוך לפני זה את האופניים).
בגלגל האחורי מומלץ לעשות זאת כשהשרשרת נמצאת על גלגל שיניים הקטן ביותר מקדימה, והשני הכי קטן מאחורה. במצב זה כמעט ואין מתח בשרשרת והיא אינה מפריעה ליציאת הגלגל.
חליצת הצמיג מהחישוק
הורידו את כל האוויר מהפנימית, על ידי פתיחת המכסה של הוונטיל, סיבוב ההברגה של הוונטיל (במידה שיש לכם ונטיל פרסטה) ולחיצה ממושכת. במידה ויש לכם ונטיל שרדר, פשוט דחפו לתוכו מברג ולחצו.
בעזרת שני חלצנים נחלוץ את הצמיג מהחישוק. נדחוף את הראשון מתחת לדפנות החישוק ונהדק אותו על השפיץ. אותו הדבר לגבי השני.
עכשיו פשוט ניקח את אחד מהחלצנים ונחליק אותו על כל החישוק, עד שחלק אחד של הצמיג יצא ממקומו.
מציאת החור בגלגל
נמלא דלי במים. ננפח את הפנימית עד שהיא תגדל לגודל גדול יותר מהגלגל.
נכניס את הפנימית אל הדלי (כל פעם חלק קטן מהפנימית, לא לנסות להכניס את כל הפנימית לתוך הדלי!), ונסובב אותה עד שנראה בועות יוצאות. ננגב את המים מאזור החור, ובעזרת טוש ארטליין נסמן את החור שממנו יצאו הבועות.
שיוף המקום
בעזרת נייר שיוף, נשייף את מקום החור ביסודיות. חלק זה חשוב משום שהוא מסיר את מגע השומנים מהפנימית.
תיקון התקר
נמרח דבק על אזור החור ועל המדבקה. ננשוף על הדבק כ20 שניות.
עכשיו נדביק את המדבקה על החור ונלחץ עליה בחוזקה כ20 שניות.
מומלץ להדביק דבק גם על דפנות המדבקה, כדי למנוע טוטאלית את יציאתה בזמן ניפוח.
ניקח את הפנימית לאזור עם שמש ל10-15 דקות.
בדיקת מצב הקוצים בצמיג
נעביר את ידינו על חלקו הפנימי של הצמיג לחיפוש קוצים. אם נמצאו קוצים יש להוציאם. מומלץ לחזור על שלב זה 3 פעמים.
החזרת הפנימית והצמיג לחישוק
נחזיר את הפנימית לצמיג. נכניס את הוונטיל לחור של בחישוק, ואת השאר נמקם בין החישוק לצמיג.
את הצמיג נחזיר לחישוק בעזרת חלצן אחד, ואת הסוף נסיים עם שני החלצנים, עד שיפגשו זה בזה.
הרכבת הגלגל בחזרה על המזלג/שלדה הפכו את האופניים, כך שהאוכף והכידון נוגעים בקרקע, והמזלג והשלדה למעלה.
הכניסו את הגלגל למקומו, יש לשים לב לא להרכיב את הגלגל הפוך - בדרך-כלל מוטבע בצידו של הצמיג כיוון הגלגול (Rotation). סובבו את ההברגה כמה סיבובים, וסגרו את תפס השחרור המהיר.
כעת ניתן רק להחזיר את כבר המעצור למקומו.
הפכו את האופניים כך שהגלגלים יהיו על הקרקע. כעת לחצו על שני זרועות הברקס ותחזירו את הכבל למקומו. יש להחזיר את כיסוי הגומי לקצה הכבל, על מנת למנוע כניסת לכלוך.
כעת תוכלו לנפח אוויר בגלגלים (מומלץ 5PSI יותר מהמינימום) וצאו לרכב. מדריך לפרום אטרף אין לעתיק בלי לבקש ! בברכה אלכסתהנו










תהנו 
ציטוט ההודעה


