קהילות פורומים, הורדות, יעוץ ותמיכה


אשכולות דומים

  1. [ידיעה] בן-סהר בדרך לספרד?
    על ידי shimo0n בפורום כדורגל
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 09-06-2009, 17:03
  2. איזה טעים זה סושי אבא שלי אלוף!!!
    על ידי Perfection בפורום דיבורים
    תגובות: 13
    הודעה אחרונה: 17-09-2005, 09:31
  3. אני אלוף המשחקייה !! כנסו להסברים
    על ידי TaMiR בפורום דיבורים
    תגובות: 14
    הודעה אחרונה: 15-09-2005, 22:48
  4. ה נטס בדרך לברוקלין
    על ידי hacked87 בפורום כדורסל
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 15-09-2005, 20:18
  5. תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 11-09-2005, 15:27
+ תגובה לנושא
מציג תוצאות 1 עד 2 מתוך 2

אלוף הNBA בדרך לספרד ?

  1. #1
    בלאי
    להתראות נעורים, שלום אהבה.
    האוואטר של Michael
    שם פרטי
    מיכאל
    תאריך הצטרפות
    05/2011
    גיל
    30
    הודעות
    5,591
    לייקים
    1078
    נקודות
    418
    משפט מחץ
    וזה שבתי כנסת פתוחים בשבת זה פייר?
    מין: נקבה

    ברירת מחדל אלוף הNBA בדרך לספרד ?

    בלאט, שים לב: ריאל מדריד במשא ומתן עם דירק נוביצקי

    יריבת מכבי ביורוליג מנסה להנחית את כוכבה בן ה-33 של דאלאס שהצעידה בחודש יוני לזכיה היסטורית באליפות ה-NBA. פאו גאסול, כוכב הלייקרס המתאמן עם ברצלונה: "אני מבין אותו".



    נוביצקי . יעבור לריאל מדריד ?

    כתבה מלאה :
    http://www.sport5.co.il/HTML/article...05.108166.html

    דעה אישית :
    בניגוד לשאר השחקנים שעוברים לאירופה , ההעברה הזאת טובה לשחקן כיוון שהוא נמצא בשיא מבחינה לאומית בנבחרת ומבחינה אישית במאבריקס , כשרק בעונה האחרונה זכה באליפות סנסציונית.
    לדעתי אם יעבור לספרד הוא ייתן את כולו ויוכיח שלא הייתה לו עלייה חד פעמית , ובעיקר ינסה למחוק את תגית ה"לוזר" שהתפוגגה רק שנה שעברה .

    מה דעתכם , האם ההעברה טובה לנוביצקי ? האם היא טובה לספרד ? האם היא טובה לאירופה ?
    דיון נעים
    מתוך: כלכליסט
    ניק קאר כתב ספר המסביר איך האינטרנט פוגע לנו במוח והופך אותנו לשטחיים. איש לא שמע על הספר עד שהוא "תורגם" לסרטון ביוטיוב והפך ללהיט ויראלי והוכיח בדיוק את מה שקאר טוען


  2. קישורים ממומנים

  3. #2
    משתמש מתחיל
    תאריך הצטרפות
    10/2011
    גיל
    32
    הודעות
    26
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    סוף סוף נטעם גם מהם קצת

+ תגובה לנושא


הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך


כל הזמנים הם לפי GMT +3. השעה כרגע היא 08:47.
מופעל על ידי vBulletin™ © גרסה 4.1, 2011 vBulletin Solutions, Inc. כל הזכויות שמורות.
פעילות הגולשים
אומנות וגרפיקה
מוזיקה
ספורט
סדרות טלוויזיה
סרטים וקולנוע
קנייה ומכירה
רשתות חברתיות
הבורר 3
פורומי פנאי ובידור
סרטים
סדרות
משחקים
דיבורים
אקטואליה
בעלי חיים
בדיחות והומור
משחקי ספורט
הבורר
מחשבים וטכנולוגיה
תמיכה טכנית
חומרה ומודינג
תוכנות להורדה
סלולארי וגאדג'טים
רקעים למחשב
ציוד הקפי למחשב
אבטחת מידע
תכנות ובניית אתרים
כסף ברשת
אייפון
בריאות ואורח חיים
כושר ופיתוח גוף
דיאטה
צבא וגיוס
יעוץ מיני
מה שבלב
אומנות הפיתוי
יהדות
מיסטיקה ורוחניות
אתאיזם ודתות

נושאים: 2,512,906 | הודעות: 8,213,499 | משתמשים: 315,603 | המשתמש החדש ביותר: upizijoj | עיצוב גרפי: סטודיו עודד בביוף | קידוד: rellect