קהילות פורומים, הורדות, יעוץ ותמיכה


אשכולות דומים

  1. [שחרור] מערכת דייג לגירסת 0.75
    על ידי KirMa בפורום שרתים פרטיים MapleStory
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 23-06-2011, 12:30
  2. תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 17-10-2005, 12:43
  3. [בקשה]אתר שמראה דרישות מערכת של משחקים...
    על ידי guy555 בפורום תמיכה טכנית במשחקים
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 15-10-2005, 21:24
  4. בקשר לדרישת מערכת של B&W
    על ידי LinkinH בפורום תמיכה טכנית במשחקים
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 12-10-2005, 00:38
  5. [ידיעה] דרישות מערכת רשמיות ל QUAKE IV
    על ידי Jack בפורום תמיכה טכנית במשחקים
    תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 09-10-2005, 23:59
+ תגובה לנושא
מציג תוצאות 1 עד 4 מתוך 4

מערכת דייג לV62

  1. #1
    אוי אלוהי אוי אלוהים סמן לי דרך חיים האוואטר של KirMa
    שם פרטי
    אביהו ツ
    תאריך הצטרפות
    03/2010
    גיל
    34
    הודעות
    5,740
    לייקים
    27
    נקודות
    114
    משפט מחץ
    יהודי תחייך אתה בן של מלך ערבי תזיל דמע אתה בן זו*ה
    מין: זכר

    ברירת מחדל מערכת דייג לV62

    מערכת Fishing


    •מצרכים
    1.מחשב
    2.סובלנות
    3.קצת ידע בהוספת דברים לסורס
    •תאימות המערכת
    המערכת נבנתה ונבדקה בגרסא ה62GMS אך מתאימה גם לשלל גרסאות המאוחרות של GMS )75,83)
    •מבוא
    מערכת Fishing היא מערכת בה השחקן מרוויח דברים(Exp,Mesos,Items).
    מערכת זאת נותנת אפשרות לשחקן בזמן שהוא AFK(לא נמצא) או שהוא סתם רוצה לנוח להרוויח דברים שווים בלי לעשות שום מאמץ רק לשבת בכסא להיות במפה המתאימה ולהרוויח דברים שווים
    המערכת מאוד פשוטה לתפעול לשחקן
    •תוכן עניינים
    1.הוספת המערכת לסורס
    2.תפעול המערכת
    •הוספת המערכת לסורס
    בקובץ MapleCharacter.java להוסיף שני משתנים:

    public boolean Fishing =false;
    ואת שני הפונקציות האלה:


    public void gainItem(int id, short quantity, boolean randomStats, boolean show) { if (quantity >= 0) { MapleItemInformationProvider ii = MapleItemInformationProvider.getInstance(); IItem item = ii.getEquipById(id); MapleInventoryType type = ii.getInventoryType(id); if (type.equals(MapleInventoryType.EQUIP) && !ii.isThrowingStar(item.getItemId()) && !ii.isBullet(item.getItemId())) { if (!getInventory(type).isFull()) { if (randomStats) { MapleInventoryManipulator.addFromDrop(client, ii.randomizeStats(getClient(), (Equip) item), false); } else { MapleInventoryManipulator.addFromDrop(client, (Equip) item, false); } } else {
    dropMessage(1, "Your inventory is full. Please remove an item from your " + type.name().toLowerCase() + " inventory."); } } else if (MapleInventoryManipulator.checkSpace(client, id, quantity, "")) { if (id >= 5000000 && id <= 5000100) { if (quantity > 1) { quantity = 1; } int petId = MaplePet.createPet(id); MapleInventoryManipulator.addById(client, id, (short) 1, null, petId); if (show) { client.getSession().write(MaplePacketCreator.getShowItemGain(id, quantity)); } } else { MapleInventoryManipulator.addById(client, id, quantity); } } else {
    dropMessage(1, "Your inventory is full. Please remove an item from your " + type.name().toLowerCase() + " inventory."); } if (show) { client.getSession().write(MaplePacketCreator.getShowItemGain(id, quantity, true)); } } else MapleInventoryManipulator.removeById(client, MapleItemInformationProvider.getInstance().getInventoryType(id), id, -quantity, true, false); }
    אם יש לכם כבר כזאת פונקציה אז אל תוסיפו
    ואתה הפונקציה הזאת

    public void Fish(){
    if(Fishing && getMapId() == 251000100 && getChair() ==3011000 ){
    int [] exp={};
    int [] meso={};
    int [] items={};
    int amount;
    int prize =(int)(Math.random()*3)+1; switch(prize){
    case 1:
    amount = (int)(Math.random()*exp.length);
    gainExp(exp[amount],true,true) ;break;
    case 2: amount = (int)(Math.random()*meso.length);
    gainMeso(meso[amount],true,false,true) ;break;
    case 3: amount = (int)(Math.random()*items.length);
    gainItem(items[amount],(short)1,false,true) ;break; } }else
    return;
    }
    בפונקציה הזאת אתם גם קובעים את הפרסים(לכל אחד מהפרסים (EXP,MESOS,Items) יש סיכוי של שליש) כלומר את הכמויות האקראיות של EXP בשורה הזאת:

    int [] exp={};
    מוסיפים בין הסוגריים המסולסלות כמויות ובין כל כמות לשים רווח,
    פה קובעים מה הכמות Mesos האקראית שהשחקן יקבל:


    int [] meso={};
    מוסיפים בין הסוגריים המסולסלות כמויות ובין כל כמות לשים רווח,
    פה קובעים מה האידים(ID) של הItems האקראית שהשחקן יקבל:


    קוד PHP:

    int [] items={};
    מוסיפים בין הסוגריים המסולסלות כמויות ובין כל כמות לשים רווח.
    סימנו עם עריכת קובץ זה .
    עכשיו נערוך את הקובץ UseChairHandler.java שנמצא בין כל קבצי ההנדלר
    ונוסיף את התנאי הזה בפונקציה handlePacket():


    if(itemId == 3011000)
    c.getPlayer().Fishing=true;
    נשמור ונסגור,עכשיו נפתח את הקובץ CancelChairHandler.java שגם הוא נמצא בהנדלרים
    ונוסיף אחרי ה תנאי הזה

    if (id == -1) {
    את :


    c.getPlayer().Fishing =false;
    עכשיו נערוך את הקובץ ChannelServer.java ונחפש את זה

    tMan.registe
    ואחרי זה נוסיף את זה:

    TimerManager.getInstance().register (new Runnable() {
    @Override
    public void run() {
    for(MapleCharacter chr : getPlayerStorage().getAllCharacters()){
    chr.Fish();

    }
    }
    }, 60* 3 * 1000);

    •תפעול המערכת
    לשחקן: על השחקן לשבת על כיסא (3011000) במפה (251000100)וכל שלוש דקות יקבל את אחד מהפרסים.
    •תוספת(לא חובה)
    תוספת נחמדה שחשבתי היא גם זמן אקראי שלא כל זמן קבוע הוא יקבל פרס אז בעצם כנסו לקובץ ChannelServer.java אז ערכו את מה שהוספתם אחרי השורה :

    tMan.registe
    לזה:

    int min = (int)(Math.random()*4+1);
    TimerManager.getInstance().register(new Runnable() {
    @Override
    public void run() {
    for(MapleCharacter chr : getPlayerStorage().getAllCharacters())
    chr.Fish();

    }
    }, min * 60 * 1000);
    •קרדיט
    לטום על כתיבת המדריך
    ולשרת שלי על המערכת


    אך מתי כבר תבחיני
    בין הטוב והרע ותביני
    אני לא אלוהים לא אינני
    אני רק בן-אדם אוהב הנני


    מי שצריך עזרה שיצטט או ישלח פרטית

  2. קישורים ממומנים

  3. #2
    משתמש מכור האוואטר של Solution
    תאריך הצטרפות
    11/2010
    גיל
    31
    הודעות
    1,886
    לייקים
    48
    נקודות
    -129
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    תודה


    Lia Sinchevici

  4. #3
    משתמש מכור האוואטר של Symphony
    שם פרטי
    דויד
    תאריך הצטרפות
    06/2011
    הודעות
    1,225
    לייקים
    13
    נקודות
    269
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    תודה אבל זה לא מה שאני בניתי לך?

  5. #4
    אוי אלוהי אוי אלוהים סמן לי דרך חיים האוואטר של KirMa
    שם פרטי
    אביהו ツ
    תאריך הצטרפות
    03/2010
    גיל
    34
    הודעות
    5,740
    לייקים
    27
    נקודות
    114
    משפט מחץ
    יהודי תחייך אתה בן של מלך ערבי תזיל דמע אתה בן זו*ה
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    זה משהו שטום בנה ואז מחקנו כי היה לו בעיות והוא סידר שוב


    אך מתי כבר תבחיני
    בין הטוב והרע ותביני
    אני לא אלוהים לא אינני
    אני רק בן-אדם אוהב הנני


    מי שצריך עזרה שיצטט או ישלח פרטית

+ תגובה לנושא


הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך


כל הזמנים הם לפי GMT +3. השעה כרגע היא 05:46.
מופעל על ידי vBulletin™ © גרסה 4.1, 2011 vBulletin Solutions, Inc. כל הזכויות שמורות.
פעילות הגולשים
אומנות וגרפיקה
מוזיקה
ספורט
סדרות טלוויזיה
סרטים וקולנוע
קנייה ומכירה
רשתות חברתיות
הבורר 3
פורומי פנאי ובידור
סרטים
סדרות
משחקים
דיבורים
אקטואליה
בעלי חיים
בדיחות והומור
משחקי ספורט
הבורר
מחשבים וטכנולוגיה
תמיכה טכנית
חומרה ומודינג
תוכנות להורדה
סלולארי וגאדג'טים
רקעים למחשב
ציוד הקפי למחשב
אבטחת מידע
תכנות ובניית אתרים
כסף ברשת
אייפון
בריאות ואורח חיים
כושר ופיתוח גוף
דיאטה
צבא וגיוס
יעוץ מיני
מה שבלב
אומנות הפיתוי
יהדות
מיסטיקה ורוחניות
אתאיזם ודתות

נושאים: 2,450,894 | הודעות: 8,151,476 | משתמשים: 315,603 | המשתמש החדש ביותר: upizijoj | עיצוב גרפי: סטודיו עודד בביוף | קידוד: rellect