קופל לטיפולך: ארגוני האוהדים יחרימו את הפיינל 4
העונה תיפתח הערב בגביע צ'אנס, אוהדי י-ם ינצלו את הבמה להניף שלטים בגנות השיטה. אוהדים: "ככה אין שום חשיבות לעונה, משלמים 300 שקל על כלום"
לא רק מכבי מוחים . אוהדי הפועל ירושלים
כתבה מלאה :
http://www.one.co.il/Article/188360.html
דעה אישית :
אני דווקא בעד הפיינל פור הישראלי .
הפיינל 4 מוריד את סיכוייה של מכבי לזכייה באליפות מ-98% ל-90% , וכל דרך , גם אם היא לא הכי הוגנת , לגרום לשיוויון יחסי בין כל קבוצות הליגה היא ליגה מבורכת .
אוהדי הפועל ירושלים רוצים להפוך את הפיינל פור לסדרה ואני די מתלבט אם זה טוב או לא , כיוון שמצד אחד אם יהיו סדרות אז מקום קבוצה לא ייפול על משחק אחד לא טוב , אך מצד שני למכבי יהיה הרבה יותר קל לקחת אליפות כיוון שכמעט ואין פעמים שמכבי מפסידה בליגה , ואם היא מפסידה משחק אחד בגמר הפיינל פור אז 90% שהיא תצליח לקחת את 2 המשחקים לאחר מכן .
מה דעתכם , האם צריך להשאיר את הפיינל פור ? האם צריך להפוך אותו לסדרות או להשאיר וואן מאץ' ?
דיון נעים





ציטוט ההודעה