קהילות פורומים, הורדות, יעוץ ותמיכה


אשכולות דומים

  1. טניס:רם וארליך בחצי הגמר בהמבורג
    על ידי IdaN.RoX בפורום ספורט כללי
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 20-05-2007, 15:00
  2. [דיון] מה הסיבה ל-3 אנגליות בחצי הגמר
    על ידי Red Devils בפורום כדורגל
    תגובות: 18
    הודעה אחרונה: 14-04-2007, 13:40
  3. ארה"ב מול יוון בחצי הגמר
    על ידי OrP בפורום כדורסל
    תגובות: 23
    הודעה אחרונה: 02-09-2006, 21:38
  4. ברצלונה בחצי הגמר נגד מילאן..
    על ידי דניאל אלישייב בפורום כדורגל
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 06-04-2006, 09:50
  5. ירושלים ברבע הגמר
    על ידי AllenIverson בפורום כדורסל
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 04-12-2005, 08:11
+ תגובה לנושא
מציג תוצאות 1 עד 3 מתוך 3

ניו לוק: ירושלים בחצי הגמר עם 64:75 על אשדוד.

  1. #1
    משתמש מתחיל
    תאריך הצטרפות
    09/2011
    הודעות
    68
    לייקים
    10
    נקודות
    0
    משפט מחץ
    תמיד אתם בתחרות נגד המקרר שאם תצליחו לשים משהו במקרר לפני שהמקרר יסגר.
    מין: זכר

    ברירת מחדל ניו לוק: ירושלים בחצי הגמר עם 64:75 על אשדוד.

    ניו לוק: ירושלים בחצי הגמר עם 64:75 על אשדוד.
    גביע צ'אנס: לוק ג'קסון (20 נק') הוא הבשורה המרעננת בקבוצה המתחדשת של קטש שתפגוש את מכבי ת"א או נתניה. גם סטרוברי הותיר רושם טוב.

    הפועל ירושלים המתחדשת של עונת 2011/12 ניצחה הערב (ראשון) 64:75 את מכבי אשדוד ועלתה לחצי גמר גביע צ'אנס, שם תפגוש את המנצחת בין מכבי תל אביב לברק נתניה.
    עודד קטש הציג לראווה את השחקנים החדשים: ג'רוויס ורנאדו, די ג'יי סטרוברי, גוני יזרעאלי, אלישי כדיר ולוק ג'קסון, שבלט מעל כולם וסיים עם 20 נקודות כולל ארבע שלשות. ירושלים רצה 2:12 ברבע השני, פתחה פער דו-ספרתי ועמדה לברוח, אך אשדוד הגיבה ב-0:12 משלה וגרמה למשחק להיות צמוד.
    במחצית השניה ירושלים היתה טובה יותר ואף שלא נתנה תצוגה מושלמת, היא יכולה להיות אופטימית לקראת תחילת הליגה, אז יתווספו אליה אייברי בראדלי, ג'ון תומאס ובראיין רנדל.
    אצל אשדוד בלטו קרייג ברקינס ואלכס טיוס וגם מאיר טפירו הוותיק הראה שיש לו עוד מה למכור בליגה הבכירה.

    לוק ג'קסון. רכש נהדר של ירושלים.


    קרב עיקש על כדור חוזר.


    ג´רוויס ורנאדו מתרגל למלחה.

    קישור לכתבה:
    http://www.one.co.il/Article/188385.html

    מה אתם חושבים?האם ירושלים תצליח ככה כול העונה?והאם היה כדי לקנות את הרכשים החדשים???

  2. קישורים ממומנים

  3. #2
    משתמש מתחיל
    תאריך הצטרפות
    10/2011
    גיל
    32
    הודעות
    26
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    כל שנה הם עם ככה הצהרות בתחילת העונה ואז כלום בסוף
    את הכסף סופרים במדרגות

  4. #3
    בלאי
    להתראות נעורים, שלום אהבה.
    האוואטר של Michael
    שם פרטי
    מיכאל
    תאריך הצטרפות
    05/2011
    גיל
    30
    הודעות
    5,591
    לייקים
    1078
    נקודות
    418
    משפט מחץ
    וזה שבתי כנסת פתוחים בשבת זה פייר?
    מין: נקבה

    ברירת מחדל

    ירושלים טובה אבל לא טובה מספיק . לצערי אין קבוצה שתצליח להגיע לרמה של מכבי , ונקווה שעם הרכש שעשתה ואולי עוד תעשה תצליח לאיים במעט על התואר ועל מכבי.
    מתוך: כלכליסט
    ניק קאר כתב ספר המסביר איך האינטרנט פוגע לנו במוח והופך אותנו לשטחיים. איש לא שמע על הספר עד שהוא "תורגם" לסרטון ביוטיוב והפך ללהיט ויראלי והוכיח בדיוק את מה שקאר טוען


+ תגובה לנושא


הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך


כל הזמנים הם לפי GMT +3. השעה כרגע היא 08:46.
מופעל על ידי vBulletin™ © גרסה 4.1, 2011 vBulletin Solutions, Inc. כל הזכויות שמורות.
פעילות הגולשים
אומנות וגרפיקה
מוזיקה
ספורט
סדרות טלוויזיה
סרטים וקולנוע
קנייה ומכירה
רשתות חברתיות
הבורר 3
פורומי פנאי ובידור
סרטים
סדרות
משחקים
דיבורים
אקטואליה
בעלי חיים
בדיחות והומור
משחקי ספורט
הבורר
מחשבים וטכנולוגיה
תמיכה טכנית
חומרה ומודינג
תוכנות להורדה
סלולארי וגאדג'טים
רקעים למחשב
ציוד הקפי למחשב
אבטחת מידע
תכנות ובניית אתרים
כסף ברשת
אייפון
בריאות ואורח חיים
כושר ופיתוח גוף
דיאטה
צבא וגיוס
יעוץ מיני
מה שבלב
אומנות הפיתוי
יהדות
מיסטיקה ורוחניות
אתאיזם ודתות

נושאים: 2,512,906 | הודעות: 8,213,499 | משתמשים: 315,603 | המשתמש החדש ביותר: upizijoj | עיצוב גרפי: סטודיו עודד בביוף | קידוד: rellect