הרגע ממנו אוהדי ה-NBA חששו הגיע. אחרי פגישה שניה ביומיים בין ארגון השחקנים לבעלי הקבוצות, הפעם בת שבע שעות, שהסתיימה ללא הסכם על סיום השביתה, הודיע הלילה (בין שני לשלישי) הקומישינר, דייויד סטרן, כי השבועיים הראשונים של הליגה בוטלו כאשר ההערכות מדברות על כך שזו רק ההתחלה.
בתום הישיבה הפערים בין הצדדים נותרו תהומיים, כך לפי הדיווחים בארה"ב ויתרה מכך, לא נקבעה פגישה נוספת, כאשר כל יום שעובר ללא הסכם יגרום לביטול משחקים נוספים. כזכור, בעונת 1998/9 העונה קוצרה ל-50 משחקים בלבד מאותה סיבה.
דעה אישית:
חבל שהשבועיים הראשונים הודחו, הליגה השנה תהיה סופר מסקרנת.
קרדיט לONE





ציטוט ההודעה
