קהילות פורומים, הורדות, יעוץ ותמיכה


אשכולות דומים

  1. ראיתי כאלה פה שאין להם מאיפה להוריד אז ל5 הראשונים פאב ל NFSMW
    על ידי XFecToR בפורום תמיכה טכנית במשחקים
    תגובות: 14
    הודעה אחרונה: 19-11-2005, 13:05
  2. תגובות: 20
    הודעה אחרונה: 23-10-2005, 17:10
  3. תגובות: 15
    הודעה אחרונה: 10-10-2005, 18:34
  4. תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 19-09-2005, 15:53
+ תגובה לנושא
מציג תוצאות 1 עד 3 מתוך 3

בוטלו השבועיים הראשונים, כספי: אקבל החלטות

  1. #1
    משתמש מכור האוואטר של Barca Fan
    שם פרטי
    מיכאל
    תאריך הצטרפות
    05/2011
    גיל
    31
    הודעות
    1,208
    לייקים
    65
    נקודות
    15
    משפט מחץ
    מרץ' 13 צעירים לנצח!
    מין: זכר

    ברירת מחדל בוטלו השבועיים הראשונים, כספי: אקבל החלטות



    הרגע ממנו אוהדי ה-NBA חששו הגיע. אחרי פגישה שניה ביומיים בין ארגון השחקנים לבעלי הקבוצות, הפעם בת שבע שעות, שהסתיימה ללא הסכם על סיום השביתה, הודיע הלילה (בין שני לשלישי) הקומישינר, דייויד סטרן, כי השבועיים הראשונים של הליגה בוטלו כאשר ההערכות מדברות על כך שזו רק ההתחלה.

    בתום הישיבה הפערים בין הצדדים נותרו תהומיים, כך לפי הדיווחים בארה"ב ויתרה מכך, לא נקבעה פגישה נוספת, כאשר כל יום שעובר ללא הסכם יגרום לביטול משחקים נוספים. כזכור, בעונת 1998/9 העונה קוצרה ל-50 משחקים בלבד מאותה סיבה.

    דעה אישית:

    חבל שהשבועיים הראשונים הודחו, הליגה השנה תהיה סופר מסקרנת.

    קרדיט לONE



    Mes Que Un Club

  2. קישורים ממומנים

  3. #2
    בלאי
    להתראות נעורים, שלום אהבה.
    האוואטר של Michael
    שם פרטי
    מיכאל
    תאריך הצטרפות
    05/2011
    גיל
    30
    הודעות
    5,591
    לייקים
    1078
    נקודות
    418
    משפט מחץ
    וזה שבתי כנסת פתוחים בשבת זה פייר?
    מין: נקבה

    ברירת מחדל

    היא נדחתה בגלל הנהלת הליגה !
    מקור הריב בין שתיהן היא שהנהלת הליגה טוענת שהשחקנים מקבלים יותר מדי כסף והרבה קבוצות מסיימות את העונה בירידות גדולות בתקציב ובהרבה חובות , ואגודת השחקנים טוענת שזה לא אשמתם כי הם לא הציעו לעצמם את ההצעה וכי הם מרוויחים את זה ביושר , שכן הם משחקים ומובילים את הקבוצה להצלחות .

    האשמה של הנהלת הליגה ושל בעלי הקבוצות שמציעים לשחקנים סכומים מופרזים כשהם יודעים שלא יוכלו לעמוד בזה !
    מתוך: כלכליסט
    ניק קאר כתב ספר המסביר איך האינטרנט פוגע לנו במוח והופך אותנו לשטחיים. איש לא שמע על הספר עד שהוא "תורגם" לסרטון ביוטיוב והפך ללהיט ויראלי והוכיח בדיוק את מה שקאר טוען


  4. #3
    משתמש מכור האוואטר של .Yuval
    שם פרטי
    יובל
    תאריך הצטרפות
    10/2011
    הודעות
    1,383
    לייקים
    84
    נקודות
    357
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    כספי שחקןן ענקק!

+ תגובה לנושא


הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך


כל הזמנים הם לפי GMT +3. השעה כרגע היא 15:29.
מופעל על ידי vBulletin™ © גרסה 4.1, 2011 vBulletin Solutions, Inc. כל הזכויות שמורות.
פעילות הגולשים
אומנות וגרפיקה
מוזיקה
ספורט
סדרות טלוויזיה
סרטים וקולנוע
קנייה ומכירה
רשתות חברתיות
הבורר 3
פורומי פנאי ובידור
סרטים
סדרות
משחקים
דיבורים
אקטואליה
בעלי חיים
בדיחות והומור
משחקי ספורט
הבורר
מחשבים וטכנולוגיה
תמיכה טכנית
חומרה ומודינג
תוכנות להורדה
סלולארי וגאדג'טים
רקעים למחשב
ציוד הקפי למחשב
אבטחת מידע
תכנות ובניית אתרים
כסף ברשת
אייפון
בריאות ואורח חיים
כושר ופיתוח גוף
דיאטה
צבא וגיוס
יעוץ מיני
מה שבלב
אומנות הפיתוי
יהדות
מיסטיקה ורוחניות
אתאיזם ודתות

נושאים: 2,513,288 | הודעות: 8,213,882 | משתמשים: 315,603 | המשתמש החדש ביותר: upizijoj | עיצוב גרפי: סטודיו עודד בביוף | קידוד: rellect