למה הדרגה של גלעד בצבע כזה?
למה הדרגה של גלעד בצבע כזה?
|
|
אני מאמין שזה סתם טקסי
לא משתמשים בזה כבר זה מאד ישן הדרגות האלו
יכול להיות שהביאו לו את זה כי רצו שהוא יהיה על מדי חייל סדיר ושלובשים את המדים האלו שמים את הדרגה הזאת כמו אז
ככה זה היה בא זהב כזה על רקע אדום מאחורה
היו משתמשים בזה גם לשים על המעילים של הקבע אלא עם הצווארון "פרווה" שהיה פעם
אבל יש היום מדים ומעילים לחדשים לאנשי קבע אז לא משתמשים בזה