בס"ד
שלום.
יש לי קה"ב 43.סגרתי אתמול לילה אחד ואני אמור לסגור את החג ואת שבת הבאה (האחרונה בחודש).
ביקשתי מהמפקד שלי לסגור את השבת הקרובה,כלומר את החג והשבת בגלל אירוע משפחתי,והוא
אמר לי שלפי פקודות הוא לא יכול בגלל שהוא צריך לתת לי לישון בבית לפחות 3 לילות בשבוע.
דיברתי איתו ואמרתי לו שזה בגלל אירוע משפחתי.הוא אמר לי שאני צריך לכתוב מכתב שאני מוותר על
הת"ש 3 ואני מוכן לסגור חג ושבת.שאלתי אותו אם זה מבטל לי את הת"ש,והוא אמר לי שלא-שהוא לא
ייקח לי אותו,שזה רק עכשיו למקרה ספציפי-שאם יבדקו אותו.
מישהו יודע אם זה נכון?אם אני כותב מכתב כזה וחותם עליו,יכולים לקחת לי את הת"ש לתמיד?
האם המפקד שלי או אנשים אחרים ביחידה יכולים לבטל לי את הת"ש?או שרק קב"ן יכול לשנות או לבטל לי אותו?
חשוב לי רק להזכיר שוב שזה יותר נכון קה"ס 43,כלומר ת"ש 3 נפשי-מקב"ן..אז אני לא יודע אם זה תופס.
בבקשה רק תחזירו לי תשובה כמה שיותר מהר כי אין לי הרבה זמן..
תודה רבה וחג שמח



ציטוט ההודעה





