קהילות פורומים, הורדות, יעוץ ותמיכה


אשכולות דומים

  1. [דיון] ויתור על רמת הגולן.
    על ידי EMINƎM בפורום פוליטיקה וחדשות
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 13-10-2010, 18:20
  2. [כתבה] דיווח: אבו מאזן שוקל ויתור על שטח כפול משהציע
    על ידי omerZ בפורום פוליטיקה וחדשות
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 21-05-2010, 16:11
  3. [דיון]ויתור
    על ידי sn00p בפורום מתבגרים ומתגברים
    תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 30-05-2009, 13:29
  4. ויתור על קצונה ייעודית
    על ידי zozoa בפורום צבא וגיוס
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 27-02-2009, 02:02
  5. מה אתם אומרים על ויתור על הגולן??
    על ידי DON-D בפורום דיבורים
    תגובות: 27
    הודעה אחרונה: 28-05-2008, 17:10
+ תגובה לנושא
מציג תוצאות 1 עד 6 מתוך 6

ויתור על ת"ש

  1. #1
    משתמש מתחיל
    שם פרטי
    אלעד
    תאריך הצטרפות
    07/2011
    הודעות
    170
    לייקים
    1
    נקודות
    50
    מין: זכר

    ברירת מחדל ויתור על ת"ש

    בס"ד

    שלום.
    יש לי קה"ב 43.סגרתי אתמול לילה אחד ואני אמור לסגור את החג ואת שבת הבאה (האחרונה בחודש).
    ביקשתי מהמפקד שלי לסגור את השבת הקרובה,כלומר את החג והשבת בגלל אירוע משפחתי,והוא
    אמר לי שלפי פקודות הוא לא יכול בגלל שהוא צריך לתת לי לישון בבית לפחות 3 לילות בשבוע.
    דיברתי איתו ואמרתי לו שזה בגלל אירוע משפחתי.הוא אמר לי שאני צריך לכתוב מכתב שאני מוותר על
    הת"ש 3 ואני מוכן לסגור חג ושבת.שאלתי אותו אם זה מבטל לי את הת"ש,והוא אמר לי שלא-שהוא לא
    ייקח לי אותו,שזה רק עכשיו למקרה ספציפי-שאם יבדקו אותו.
    מישהו יודע אם זה נכון?אם אני כותב מכתב כזה וחותם עליו,יכולים לקחת לי את הת"ש לתמיד?
    האם המפקד שלי או אנשים אחרים ביחידה יכולים לבטל לי את הת"ש?או שרק קב"ן יכול לשנות או לבטל לי אותו?
    חשוב לי רק להזכיר שוב שזה יותר נכון קה"ס 43,כלומר ת"ש 3 נפשי-מקב"ן..אז אני לא יודע אם זה תופס.
    בבקשה רק תחזירו לי תשובה כמה שיותר מהר כי אין לי הרבה זמן..

    תודה רבה וחג שמח

  2. קישורים ממומנים

  3. #2
    משתמש מתחיל
    שם פרטי
    אלעד
    תאריך הצטרפות
    07/2011
    הודעות
    170
    לייקים
    1
    נקודות
    50
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ב"ה

    הקפצה.

    בבקשה,תחזירו לי תשובה.
    אין לי עוד הרבה זמן...אני צריך לכתוב את זה עוד היום..!!

    תודה רבה וחג שמח

  4. #3
    משתמש ותיק
    שם פרטי
    פרשתי
    תאריך הצטרפות
    10/2005
    הודעות
    5,318
    לייקים
    86
    נקודות
    0
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    איין לי מושג בזה באמת..

    שאל תמשקית ת''ש שלך..
    בתהליכי פרישה מאטרף.

  5. #4
    משתמש כבוד האוואטר של Flash
    תאריך הצטרפות
    10/2004
    הודעות
    11,260
    לייקים
    390
    נקודות
    586
    מין: נקבה

    ברירת מחדל

    אחי יותר קל להחליף עם מישהו שבת לא?
    יש בטוח מישהו שזה לא ממש משנה לו ואולי עדיף לו
    תמיד מוצאים חבל לך לעשות חג סתם



  6. #5
    משתמש מתחיל
    שם פרטי
    אלעד
    תאריך הצטרפות
    07/2011
    הודעות
    170
    לייקים
    1
    נקודות
    50
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    בס"ד

    אין מישהו שיעשה חג.אני חייב לעשות.
    יש מישהו שיודע אם יכולים לקחת לי את הת"ש?
    רק בבקשה תחזירו לי תשובה מהר.אני צריך תשובה עד מחר בבוקר...

    תודה רבה ולילה טוב

  7. #6
    משתמש מתחיל
    שם פרטי
    אלעד
    תאריך הצטרפות
    07/2011
    הודעות
    170
    לייקים
    1
    נקודות
    50
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    בס"ד

    הקפצה

+ תגובה לנושא


הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך


כל הזמנים הם לפי GMT +3. השעה כרגע היא 22:25.
מופעל על ידי vBulletin™ © גרסה 4.1, 2011 vBulletin Solutions, Inc. כל הזכויות שמורות.
פעילות הגולשים
אומנות וגרפיקה
מוזיקה
ספורט
סדרות טלוויזיה
סרטים וקולנוע
קנייה ומכירה
רשתות חברתיות
הבורר 3
פורומי פנאי ובידור
סרטים
סדרות
משחקים
דיבורים
אקטואליה
בעלי חיים
בדיחות והומור
משחקי ספורט
הבורר
מחשבים וטכנולוגיה
תמיכה טכנית
חומרה ומודינג
תוכנות להורדה
סלולארי וגאדג'טים
רקעים למחשב
ציוד הקפי למחשב
אבטחת מידע
תכנות ובניית אתרים
כסף ברשת
אייפון
בריאות ואורח חיים
כושר ופיתוח גוף
דיאטה
צבא וגיוס
יעוץ מיני
מה שבלב
אומנות הפיתוי
יהדות
מיסטיקה ורוחניות
אתאיזם ודתות

נושאים: 2,514,166 | הודעות: 8,214,760 | משתמשים: 315,603 | המשתמש החדש ביותר: upizijoj | עיצוב גרפי: סטודיו עודד בביוף | קידוד: rellect