קהילות פורומים, הורדות, יעוץ ותמיכה


אשכולות דומים

  1. חח אני לא מאמין
    על ידי ofek בפורום דיבורים
    תגובות: 22
    הודעה אחרונה: 18-10-2008, 18:38
  2. וווואי איזה פאדיחה!!!!! אני לא מאמין!!
    על ידי Perfection בפורום דיבורים
    תגובות: 83
    הודעה אחרונה: 15-09-2005, 17:53
  3. שיוווו אני לא מאמין!
    על ידי FuckTheSystem בפורום דיבורים
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 14-09-2005, 17:09
  4. חחחחחחחחחחחח די אני לא מאמין איזה בצפר עני
    על ידי Orel Abergel בפורום דיבורים
    תגובות: 24
    הודעה אחרונה: 09-09-2005, 17:30
  5. תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 07-09-2005, 12:37
+ תגובה לנושא
מציג תוצאות 1 עד 3 מתוך 3

מאמן נס ציונה : מאמין שנגיע לפלייאוף העליון

  1. #1
    The Man And The Legend
    האוואטר של MaoReal
    שם פרטי
    מאור
    תאריך הצטרפות
    08/2011
    הודעות
    7,413
    לייקים
    853
    נקודות
    1,392
    משפט מחץ
    No Pain No Gain
    מין: זכר

    ברירת מחדל מאמן נס ציונה : מאמין שנגיע לפלייאוף העליון

    נדב זילברשטיין שומר על אופטימיות למרות ה 78:76 מול קריית אתא:
    "אנחנו קבוצה מצוינת עם סגל טוב. הפסדנו בגלל טעויות שנתקן תוך כדי תנועה"


    המחזור השני של הליגה הלאומית סיפק לנו אמש (שלישי) 'דרבי עולות' מסקרן וצמוד בין העולה ממחוז דרום, הפועל נס ציונה לבין העולה מהמחוז הצפוני, אליצור קרית אתא, שהסתיים בניצחונה של הקבוצה הצפונית 78:76.





    “התחלנו את המשחק בצורה לא טובה. לא עמדנו במפתחות ההגנתיים שהצבנו לעצמנו, נכנסו לבעיות של עבירות בשלב מוקדם וגם בהתקפה היינו יחסית חלשים ולכן נפתח פער הנקודות", אמר זילברשטיין, מאמן נס ציונה והמשיך: “אלו הם דברים שמאפיינים משחק ראשון. חזרנו למשחק מהר מאד וחבל שלא יכולנו לחגוג בסיום




    לכתבה המלא :
    http://www.one.co.il/Article/11-12/2...,0/188902.html


    דעה אישית:
    אני חושב שנס ציונה תסיים באמצע הטבלה בערך

    מה אתם חושבים ?

  2. קישורים ממומנים

  3. #2
    משתמש מכור האוואטר של Barca Fan
    שם פרטי
    מיכאל
    תאריך הצטרפות
    05/2011
    גיל
    31
    הודעות
    1,208
    לייקים
    65
    נקודות
    15
    משפט מחץ
    מרץ' 13 צעירים לנצח!
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    אין לה סיכוי כ''כ לעלות.. אמצע טבלה יהיה בשבילה הישג.



    Mes Que Un Club

  4. #3
    משתמש מכור האוואטר של .Yuval
    שם פרטי
    יובל
    תאריך הצטרפות
    10/2011
    הודעות
    1,383
    לייקים
    84
    נקודות
    357
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    תודה על הכתבה ניראה לי היא תסיים ככה באמצע

    שוב תודה!

+ תגובה לנושא


הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך


כל הזמנים הם לפי GMT +3. השעה כרגע היא 08:48.
מופעל על ידי vBulletin™ © גרסה 4.1, 2011 vBulletin Solutions, Inc. כל הזכויות שמורות.
פעילות הגולשים
אומנות וגרפיקה
מוזיקה
ספורט
סדרות טלוויזיה
סרטים וקולנוע
קנייה ומכירה
רשתות חברתיות
הבורר 3
פורומי פנאי ובידור
סרטים
סדרות
משחקים
דיבורים
אקטואליה
בעלי חיים
בדיחות והומור
משחקי ספורט
הבורר
מחשבים וטכנולוגיה
תמיכה טכנית
חומרה ומודינג
תוכנות להורדה
סלולארי וגאדג'טים
רקעים למחשב
ציוד הקפי למחשב
אבטחת מידע
תכנות ובניית אתרים
כסף ברשת
אייפון
בריאות ואורח חיים
כושר ופיתוח גוף
דיאטה
צבא וגיוס
יעוץ מיני
מה שבלב
אומנות הפיתוי
יהדות
מיסטיקה ורוחניות
אתאיזם ודתות

נושאים: 2,512,906 | הודעות: 8,213,499 | משתמשים: 315,603 | המשתמש החדש ביותר: upizijoj | עיצוב גרפי: סטודיו עודד בביוף | קידוד: rellect