נדב זילברשטיין שומר על אופטימיות למרות ה 78:76 מול קריית אתא:
"אנחנו קבוצה מצוינת עם סגל טוב. הפסדנו בגלל טעויות שנתקן תוך כדי תנועה"
המחזור השני של הליגה הלאומית סיפק לנו אמש (שלישי) 'דרבי עולות' מסקרן וצמוד בין העולה ממחוז דרום, הפועל נס ציונה לבין העולה מהמחוז הצפוני, אליצור קרית אתא, שהסתיים בניצחונה של הקבוצה הצפונית 78:76.
“התחלנו את המשחק בצורה לא טובה. לא עמדנו במפתחות ההגנתיים שהצבנו לעצמנו, נכנסו לבעיות של עבירות בשלב מוקדם וגם בהתקפה היינו יחסית חלשים ולכן נפתח פער הנקודות", אמר זילברשטיין, מאמן נס ציונה והמשיך: “אלו הם דברים שמאפיינים משחק ראשון. חזרנו למשחק מהר מאד וחבל שלא יכולנו לחגוג בסיום
לכתבה המלא :
http://www.one.co.il/Article/11-12/2...,0/188902.html
דעה אישית:
אני חושב שנס ציונה תסיים באמצע הטבלה בערך
מה אתם חושבים ?





ציטוט ההודעה

