כוכב ה-NBA ממשיך לנצל את השביתה ולהתחבר לקבוצה בה הפך לשותף. לפני שביקר באנפילד במשחק מול היונייטד, התפנה לבקר ילדים בעלי מוגבלויות
השביתה ב-NBA, שכנראה משאירה הרבה אמריקאים מאוכזבים טיפה ועם הרבה זמן פנוי, ממשיכה לעשות רק טוב ליבשת האירופית. הכוכב הכי גדול של הליגה הטובה בעולם, המלך, לברון ג'יימס, שרכש מניות בקבוצה האנגלית ליברפול, לא עצר שם, כך מסתבר.
עוד בטרם ביקורו בקרב האימתנים בין המרסיסיידרס למנ'צסטר יונייטד באנפילד, ביקר השחקן במרכז לילדים בעלי מוגבלויות, חילק חתימות, הצטלם ועל הדרך גם תרם 10,000 דולר לקרן ליברפול, שצפויה להקים מרכז קהילתי חדש בצפון העיר.
לכתבה המלאה:
http://www.one.co.il/Article/11-12/3,5,64,0/188934.html
דעה אישית:
אני חושב שכל הכבוד ללברון ראיתי כמה אנשים כפוי טובה אומרים "מה רק 10,000 זה כלום בשבילו הוא יכול לתרום עוד מלא"
אז זה ממש לא נכון כל כסף שהולך למטרה טובה כמו זו זה כסף חשוב ולברון עשה מעשה טוב ויצא אחלה גבר
מה אתם חושבים ?






ציטוט ההודעה

