מאמן מכבי ת"א אחרי ה-89:82 למילאנו בפתיחת היורוליג: "נתנו ליום הרע בהתקפה להשפיע על ההגנה". אליהו: "לא נעים, אבל צריך לקחת את זה בפרופורציה"
אליהו נגד מילאנו
בליגה האדריאטית הקבוצות נכנעו למכבי תל-אביב כבר לאחר חמש דקות. בגביע צ'אנס הבנו שמצפה לנו עוד עונה משעממת בכדורסל הישראלי ואם הגמר מול חולון עירער מעט את הקביעה, משחק פתיחת ליגת העל מול גלבוע/גליל הוכיח זאת. אבל הערב (חמישי) הבינו הצהובים, היורוליג זו באמת ליגה אחרת.
מכבי תל-אביב יצאה לאיטליה למשחק חוץ מול מילאנו, נראתה רע מאוד ונכנעה 89:82 ליריבה שערכה מסע רכש מרשים במהלך הקיץ. מאליק היירסטון ודנילו גלינארי היו גדולים על הצהובים, אצלם פרט לליאור אליהו אף אחד לא הגיע למשחק.
לכתבה המלאה:
http://www.one.co.il/Article/11-12/5...,0/188965.html
דעה אישית:
אני חושב שמכבי כן מתאימה ליורוליג,קורה שלפעמים יש משחק לא טוב, וגם מכבי קיבלה בית ממש אבל ממש קשה !
שורה תחתונה נראה לי שמכבי עוד תגיע רחוק ביורוליג השנה ...
מה אתם חושבים ?




ציטוט ההודעה

