קהילות פורומים, הורדות, יעוץ ותמיכה


אשכולות דומים

  1. Requiem.For.A.Dream.Directors.Cut.DVDRip.Divx-QiX - צריכים?
    על ידי Asaf93 בפורום אלקטרונית
    תגובות: 21
    הודעה אחרונה: 20-09-2007, 19:42
  2. אמממ.... בא לכם להתחיל לפתוח טורנירים משל עצמנו?
    על ידי Fabio בפורום הימורים ו-Winner
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 24-10-2005, 01:46
  3. ביום גשום ונעים כמו זה אתם צריכים :
    על ידי MeToRaF בפורום דיבורים
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 19-10-2005, 22:33
  4. בלאט למה לסגור?! פורום אנימה שוב פעם
    על ידי La Bamba בפורום משוב
    תגובות: 22
    הודעה אחרונה: 10-09-2005, 20:45
+ תגובה לנושא
מציג תוצאות 1 עד 3 מתוך 3

בלאט: איבדנו את עצמנו, פארמר: צריכים להשתפר

  1. #1
    The Man And The Legend
    האוואטר של MaoReal
    שם פרטי
    מאור
    תאריך הצטרפות
    08/2011
    הודעות
    7,413
    לייקים
    853
    נקודות
    1,392
    משפט מחץ
    No Pain No Gain
    מין: זכר

    ברירת מחדל בלאט: איבדנו את עצמנו, פארמר: צריכים להשתפר

    מאמן מכבי ת"א אחרי ה-89:82 למילאנו בפתיחת היורוליג: "נתנו ליום הרע בהתקפה להשפיע על ההגנה". אליהו: "לא נעים, אבל צריך לקחת את זה בפרופורציה"


    אליהו נגד מילאנו



    בליגה האדריאטית הקבוצות נכנעו למכבי תל-אביב כבר לאחר חמש דקות. בגביע צ'אנס הבנו שמצפה לנו עוד עונה משעממת בכדורסל הישראלי ואם הגמר מול חולון עירער מעט את הקביעה, משחק פתיחת ליגת העל מול גלבוע/גליל הוכיח זאת. אבל הערב (חמישי) הבינו הצהובים, היורוליג זו באמת ליגה אחרת.

    מכבי תל-אביב יצאה לאיטליה למשחק חוץ מול מילאנו, נראתה רע מאוד ונכנעה 89:82 ליריבה שערכה מסע רכש מרשים במהלך הקיץ. מאליק היירסטון ודנילו גלינארי היו גדולים על הצהובים, אצלם פרט לליאור אליהו אף אחד לא הגיע למשחק.


    לכתבה המלאה:
    http://www.one.co.il/Article/11-12/5...,0/188965.html



    דעה אישית:
    אני חושב שמכבי כן מתאימה ליורוליג,קורה שלפעמים יש משחק לא טוב, וגם מכבי קיבלה בית ממש אבל ממש קשה !
    שורה תחתונה נראה לי שמכבי עוד תגיע רחוק ביורוליג השנה ...


    מה אתם חושבים ?
    נערך לאחרונה על ידי MaoReal; 22-10-2011 בשעה 12:04.

  2. קישורים ממומנים

  3. #2
    בלאי
    להתראות נעורים, שלום אהבה.
    האוואטר של Michael
    שם פרטי
    מיכאל
    תאריך הצטרפות
    05/2011
    גיל
    30
    הודעות
    5,591
    לייקים
    1078
    נקודות
    418
    משפט מחץ
    וזה שבתי כנסת פתוחים בשבת זה פייר?
    מין: נקבה

    ברירת מחדל

    1. אומרים יורוליג , לא יורולינג .

    2. מכבי תצטרך להתרגל לעובדה שהיא לא תנצח בהפרש 47000 נקודות בכל משחק , וכן גם יהיו משחקים קשים והפסדים . נקווה שלא יאבדו את הראש .
    מתוך: כלכליסט
    ניק קאר כתב ספר המסביר איך האינטרנט פוגע לנו במוח והופך אותנו לשטחיים. איש לא שמע על הספר עד שהוא "תורגם" לסרטון ביוטיוב והפך ללהיט ויראלי והוכיח בדיוק את מה שקאר טוען


  4. #3
    משתמש כבוד האוואטר של .Dor.
    שם פרטי
    דור
    תאריך הצטרפות
    10/2010
    הודעות
    9,661
    לייקים
    461
    נקודות
    46
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    מכבי כנראה לא מבינה שהיא לא היחידה שהחתימה שחקנים מעולים במהלך הקיץ.

    אולי לא תהיה לה בעיה באדריאטית ובליגה הישראלית, אבל הירוליג זה משהו אחר.

    ואני מאמין שבלאט יכין אותם מעולה למשחק הבא.

+ תגובה לנושא


תגיות בנושא זה

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך


כל הזמנים הם לפי GMT +3. השעה כרגע היא 12:35.
מופעל על ידי vBulletin™ © גרסה 4.1, 2011 vBulletin Solutions, Inc. כל הזכויות שמורות.
פעילות הגולשים
אומנות וגרפיקה
מוזיקה
ספורט
סדרות טלוויזיה
סרטים וקולנוע
קנייה ומכירה
רשתות חברתיות
הבורר 3
פורומי פנאי ובידור
סרטים
סדרות
משחקים
דיבורים
אקטואליה
בעלי חיים
בדיחות והומור
משחקי ספורט
הבורר
מחשבים וטכנולוגיה
תמיכה טכנית
חומרה ומודינג
תוכנות להורדה
סלולארי וגאדג'טים
רקעים למחשב
ציוד הקפי למחשב
אבטחת מידע
תכנות ובניית אתרים
כסף ברשת
אייפון
בריאות ואורח חיים
כושר ופיתוח גוף
דיאטה
צבא וגיוס
יעוץ מיני
מה שבלב
אומנות הפיתוי
יהדות
מיסטיקה ורוחניות
אתאיזם ודתות

נושאים: 2,512,963 | הודעות: 8,213,556 | משתמשים: 315,603 | המשתמש החדש ביותר: upizijoj | עיצוב גרפי: סטודיו עודד בביוף | קידוד: rellect