לנגפורד: אמרו שאני לא בכושר, זה ממש לא נכון
הרכש החדש של מכבי ת"א נחת בישראל והפריך את הטענות שאינו בכושר: "עבדתי הרבה בקיץ ואני מוכן. מצב מוזר שיש יותר משחקים מאימונים, דומה ל-NBA".
לנגפורד . מוכן לעונה החדשה
כתבה מלאה :
http://www.one.co.il/Article/189171.html
דעה אישית :
לנגפורד שחקן רציני , ובניגוד לשחקנים הישראלים הוא לא יאכל לאפה בפגרת הקיץ .
לנגפורד שחקן מצוין שינסה לתפוס את מקומו של ג'רמי פארגו כמנהיג הקבוצה יחד עם ג'ורדן פארמר , ואני בטוח שיצליח להוביל את הקבוצה להישגים עם שאר השחקנים המעולים של מכבי .
מה דעתכם , האם לנגפורד יצליח להנהיג ? האם הוא יתפוס את מקומו של פארגו ?
דיון נעים![]()




ציטוט ההודעה