התחלנו את העונה היום בניצחון על אליצור רחובות 52-40
אני שמתי 8 נקודות.
10 אסיסטים
16 ריבאונדים
8 בלוקים (חחח הם קבוצה של גארדים כולם שם מטר 60 ואני 1.80 בערך אני פשוט עמדתי עם הידיים חח)
קיצר משחק מעולה לכולנו!
התחלנו מעולה הלוואי שנשמיך ככה
התחלנו את העונה היום בניצחון על אליצור רחובות 52-40
אני שמתי 8 נקודות.
10 אסיסטים
16 ריבאונדים
8 בלוקים (חחח הם קבוצה של גארדים כולם שם מטר 60 ואני 1.80 בערך אני פשוט עמדתי עם הידיים חח)
קיצר משחק מעולה לכולנו!
התחלנו מעולה הלוואי שנשמיך ככה
|
|