NBA: אחרי פיצוץ נוסף במו"מ, סטרן נאלץ להודיע "המשחקים עד 30.11 בוטלו" והתנצל בפני אלו שפרנסתם נפגעה.
סטרן מודיע על ביטול, פעם נוספת
לאחר שכבר היה נראה כי השביתה ב-NBA קרובה לסיום, פיצוץ נוסף במגעים בין הבעלים לשחקנים אמש (שישי) אילץ את הקומישינר של הליגה, דייויד סטרן, להודיע על ביטול של שבועיים נוספים מהעונה וכעת כל חודש נובמבר בוטל באופן רשמי.
בנוסף הבהיר הקומישינר כי גם אם העונה תשוחק בסופו של דבר היא תיערך במתכונת מצומצמת עם פחות מ-82 משחקים. "זה בלתי אפשרי לערוך עונה מלאה כשמתחילים מאוחר. היתה לנו תקווה, אבל עם הפיצוץ במגעים לא תהיה עונת NBA מלאה בכל מצב".
סטרן התנצל בפני הערים המארחות של הליגה, בפני עובדי האולמות המתפרנסים מהמשחקים ובפני העסקים מסביב לאולמות הצפויים למכה כלכלית קשה נוכח השביתה.
לכתבה המלאה לחץ כאן




ציטוט ההודעה
