כן כן, חברים התגעגעתי, יש מצב שרובכם בכלל כזה "מי זה בכלל?"
זה בגלל שכנראה לא יצא לי להכיר אותכם כשהייתי כאן, אבל אל דאגה, אני מת להכיר את כולכם
אז מי מכאן בכלל זוכר אותי?
כן כן, חברים התגעגעתי, יש מצב שרובכם בכלל כזה "מי זה בכלל?"
זה בגלל שכנראה לא יצא לי להכיר אותכם כשהייתי כאן, אבל אל דאגה, אני מת להכיר את כולכם
אז מי מכאן בכלל זוכר אותי?
|
|
אני ממצב?
ברוך שובך גבר
אני הייתי Mr.Movie
קרדיט לRoyalCrimson על הסוס שלמעלה =]
ספוילר:
פרשת בדיוק לפני חודש.
http://up353.siz.co.il/up3/twnmmtzu3exo.jpg