אני לא מאמין שפספסתי, העבודה עיקבה אותי והפקקים עוד יותר.
בקיצור, כל המשחק פספסתי אפילו את הבאזר סיום לא הספקתי לשמוע...

יש איזה מקום או איזשהי דרך להוריד את המשחק ולהסתכל במחשב או להסתכל באתר כלשהו?

יא אללה למה אין איזה אתר של כדורסל שמעלה לצפייה ישירה משחקים כמו שיש לסדרות וסרטים וכו' וכו'..

תודה ענקית אבל ממש ענקית לעוזרים!
ויש שידור חוזר של המשחק מתישהו בקרוב? [בשבוע הקרוב פלוס מינוס]