שחקנים בהפועל טענו שהקשר אינו מרוצה מהסבתו לבלם, המאמן זעם: "אף אחד לא יעשה לי סבוטאז', ככה לא תצא לאירופה, תלמד מפויול". יפתח כבלם בק"ש?


לקריאת הכתבה לחץ:
כאן

דעה אישית:
לדעתי מגיע לידין על הקנס שהוא קיבל.