הקבוצה של לופא קדוש ניצלה מהפסד בדקה ה-90 עם שער של איציק כהן. נצרת נותרה ראשונה. ניצחון שני רצוף להפועל רעננה, 1:2 מול הפועל נצרת עילית
לקריאת הכתבה לחץ:
פה
דעה אישית:
אני מאוד מקווה שהפועל תעלה ליגה ואפילו תיהיה מקום 1 יהיה נחמד לראות דרבי אחרי הרבה שנים =]






ציטוט ההודעה