הכחולים ניצחו 0:2 את היברניאן מצמד של ילאביץ'. ווניאמה כבש ב-0:1 של סלטיק על הארטס, פורסטר עצר פנדל בדקה ה-90. 67 דקות לכיאל שפתח כקפטן


לקריאת הכתבה לחץ:
כאן

דעה אישית:
זה דיי צפוי כל עונה ואני מדגיש כל עונה זה הולך או ריינג'רס או סלטיק על אף שבשנים האחרונות הארטס הבאיה להם (קצת) קושי חוץ ממנה הם דורסות כל מי שעומד בדרך שלהם