היי
אני רוצה לדעת מתי יוצא DEMONSLAYER...
לא כי פשוט אח שלי אומר אולי מחר יצא ואני לא יודע אם זה נכון או לא.
תודה מראש.
היי
אני רוצה לדעת מתי יוצא DEMONSLAYER...
לא כי פשוט אח שלי אומר אולי מחר יצא ואני לא יודע אם זה נכון או לא.
תודה מראש.
היי,
אני arthur99366.
רק רציתי להגיד שמי שצריך עזרה במיינקראפט או במייפל או בקונטר סטרייק שיפנה אלי
אבל אני צריך עזרה קטנה במיינקראפט
(חבר שלי הביא לי אייפי וכל הדברים הנכונים וזה פשוט לא נותן לי להכנס והוא וחבר שלו בשרת
[כאילו השרת פתוח אבל חבר שלו והוא בסרבר וזה רושם לי שהסרבר סגור])
תעזרו עם תוכלו
|
|
הוא יוצא בשמיני לינואר
מקווה שעזרתי D: